000. Flashback
Flashback 30 juli 2010 – 2 jaar terug
Ik werd wakker met een glimlach op mijn gezicht, eindelijk mijn verjaardag. Ik hield van mijn verjaardag, vooral eigenlijk van de cadeautjes. 's Morgens lekker lang uitslapen, en dan naar beneden lopen om da post uit de brievenbus te nemen. Zo gaat het altijd bij mij. Altijd had ik fun met deze handelingen tot vandaag. Er zat een kaart tussen van iemand die ik niet kende. Nieuwsgierig opende ik de enveloppe, en deed de kaart open.
Happy birthday, Axelle! Have a nice day, and I hope to see you soon!
Lots of love,
your father.
Onderaan stond er Christopher Maene opgeschreven. Wie was hij? Was hij mijn echte vader? Was Alain mijn stiefvader dan? Ik schrok op uit mijn gedachten toen de telefoon ging. Ik zocht snel naar de telefoon, en nam op. Meteen hoorde ik mijn moeder aan de andere kant kei hard happy birthday zingen. Ik bedankte haar en vroeg meteen wie Christopher Maene was. Het bleef toen even stil aan de andere kant van de lijn, maar daarna zei ze aarzelend dat ze hem niet kende. Ik ging ermee akkoord, maar ondertussen kon ik niet snel genoeg achter de computer zitten en alles uit te zoeken over hem. Hoe lang het kan duren maakte me toen niet uit, als ik maar erachter kwam wie hij is...
Deze dag staat in mijn geheugen gegrift voor altijd, no matter what!
Eerste hoofdstukje, hopelijk vinden julloe het goed
Al 21 abo's, ik had nooit zoveel verwacht eigenlijk!! DANKJE <3
reactie's zijn altijd welkom, en kudo's ook!
xx
Reageer (5)
Heey Nizzeee is mijn zuss x Leeuk verhaal!
1 decennium geledenecht heel mooi geschreven
1 decennium geledensnel verder !
x
al een goed begin dus het zin in het vervolg!!!!
1 decennium geledensupper mopp, ken het gevoel van da meisje. ken me pa ook niet, en ineens is ie BAM in je leve!
1 decennium geledenzo ook nog bij die van ons hea???
xx
Super_O_
1 decennium geleden