Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (27)

  • Niallene

    Ik ben heel de nacht continue wakker geworden xd en mijn arm sliep telkens, haha.
    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • MacGyver

    Yeah, zo vroeg een stukje. Sorry, ben pas half wakker en dat terwijl ik al op school ben maar er is nog niemand dus ik verveel me en toen zag ik dat jij een hoofdstuk op Quizlet had gezet. Dus ik dacht kan wel een lange reactie schrijven voor een keertje.

    Maar ik raak dus iedere keer weer in de war omdat ik meerdere fanfictions aan het lezen ben en soms denk ik echt van, welk verhaal was dit ook alweer?

    Heb je niet zo´n stift waarmee je, je hiel in kan smeren? Ik weet hoe het is, ik werd voorheen namelijk ook vaak geprikt. Heb jij ook dat je ouders nauwelijks worden geprikt? Misschien zijn muggen allergisch voor ouders of smaken die niet zo lekker.

    Ik was echt voor Spanje, gisteren want Portugal heeft ervoor gezorgd dat Nederland naar huis moest en mijn moeder was voor Portugal.

    1 decennium geleden
  • blauwmonster

    jaa, heel leuk begonnen om 3.30u was ik wakker door de warmte, om 4u15 was ik nog steeds wakker... En toen werd ik weer wakker om 8uur. en ik lag om 24u in bed dus heb in totaal iets van 7 uur geslapen... in de vakantie!! dat is toch gewoon niet eerlijk :(
    maar ja vandaag word het echt super warm dus dat maakt mijn dag wel weer goed :D

    1 decennium geleden
  • Deesvinray

    jij maakt mijn dag goed om in de ochtend al een stukje te plaatsen!

    LOVE your story!
    xx

    1 decennium geleden
  • YourLittleEl

    eeeeeeeeeeegt kei sgoon! <3 ma oowk verder doen me u ander verhaal!
    xxxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen