Foto bij Just like the early days.

Part 23

||Jack POV||

Ik was inmiddels al een week bij Jared, ik zag hem niet veel want hij was altijd bezig met z'n muziek. Behalve de volgende 2 weken. Want hij wou gaan Kamperen met de Crew + Mij. Ik kan wel een beetje geur van dennenbomen gebruiken dus had ik maar besloten om mee te gaan. Kacey ging tenslotte ook mee. Netzo als de Dustin en Ashley. Ik was bezig met het inpakken van m'n tas maar ik had no idea van wat ik erin moest stoppen. Kleren ja, dat lijkt me duidelijk. Ik heb nog nooit gekampeert, behalve die paar keer in de achtertuin met m'n vader voordat me moeder overleed. Toen kon je gewoon ff snel naar binnen lopen als je iets nodig had.

Kacey: Lukt het jackie?
Jack: Ja, maar moet ik nog iets anders meenemen dan kleding?
Kacey: Nee, de jongens nemen tenten enzo mee. En nog wat dingen die je nodig hebt om te kamperen denk ik.
Jack: Heb jij ooit wel is gekampeert?
Kacey: Nee, jij?
Jack: Ik sliep wel is in een tent in de achtertuin met m'n vader, voordat me moeder overleed.
Jared: Dus je weet wel hoe het voelt om in een tentje te liggen?

Ik schrok me dood toen ik Jared de kamer in zag stappen. Fuck, fuck, fuck. Nu wist hij dat m'n moeder overleden was en dat ik altijd met m'n vader in de achtertuin kampeerde. Als hij me maar niet door heeft.

Jack: Ja.
Jared: Ik heb zo'n idee dat wij de enigste zijn die weten hoe het is om in een tent te slapen.
Jack: Ik denk het ja.

Reageer (2)

  • AnimeFan07

    ^^ schrijf snel verder, pleeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaase (huil)het hoofdstuk is nu al voorbij...

    1 decennium geleden
  • DemiNJHoran

    Hahaha awkward! Omg ik hou van Jared al is ie hier best gemeen/raar... :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen