Foto bij Note! #1

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • HarriesLee

    Naam: Emine Brown (bijnaam: Emi)
    Leeftijd: ze 18 jaar en is geboren op 12 september
    Woonplaats:In London maar ook vaak bij haar familie in Nederlad (je mag zelf weten waar)
    Nationaliteit: haar vader is half portugees en haar moeder is nederlands maar haar ouders hebben elkaar in London ontmoet tijdens hun studie maar Emine wilde weten waar haar ouders elkaar hadden ontmoet dus toen is ze naar london gegaan en ik verliefd geworden op de stad en daarom woont ze daar nu
    Hobbies: shoppen, uitgaan, hangen met vriendinnen, beauty en film avonden houden met vriendinnen.
    Karakter: Emine iseenvrolijk en lief meisje wanneer ze bij haar familie is,wanneer ze samen met vriendinnen word ze veel losser en is ze soms een beetje stout, met het uitgaan kan ze de jongens om haar vinger winden door alleen een knipoog maar ten alle tijden blijft ze vriendelijk tenzij je haar, haar vrienden, en familie iets onrecht aandoetdan moet je bij haar uit de buurt blijven want doe je iets bij haar dierbare dan is ze niet meer zo vriendelijk als altijd.
    uiterlijk: Emine heeft tussen donker blond en licht blond haar en heeft van zichzelf een licht tinte door de afkomst van haar vader ze heeft blauw groenige ogen met een beetje grijs erdoor heen, ze is 1,72 m. lang en is slank
    extra: Emine ziet er altijd verzorgd uit en haar ouders zijn heel rijk daarom heeft ze chanel tassen,loubotains,designer jurkjes, een stuk of 10 verschillende ray ban zonnenbrillen. ze houd van opvallen dus schaamt zich niet zo snel
    kleding: ze loopt vaak in jurkjes en rokjes en is een echt meisje meisje maar ze loopt ook graag in hotpant met een stoer topje en een paar killer heels eronder, ze heeft een stuk of 15 paar vans (ze houd van schattige kleding maar ook van stoere dingen)
    Familie: haar vader is portugees haar moeder is nederlands en haar ouders zijn nog bij elkaar maar zijn wel veel op zakenreis maar daar merkt ze niets van. Ze heeft een broer Justin van 20 en een broertje Christian (wordt ook wel Chris genoemd) van 14.verder heeft ze een hele goede band met haar oom, tante en haar neefje en opa en oma's. ze vliegt 1keer in de 2 maanden naar nederland omdat ze anders heer familie zo veel mist (familie betekend veel voor Emine
    baantje: ze heeft een baantje weten te scoren bij de Mango op Oxford Street




    ik hoop dat je er iets mee kan (het is wel een beetje veel maar dan is het duidelijk
    zou je willen laten weten of je er iets mee kan en welke personage je gaat kiezen.
    En mijn menig ik zou het weer over Nathan doen hij is zo cute en toch sexy hihi
    je schrijft egt geweldig door deze story ben ik The Wanted nog leuker gaan vinden als dat ik ze al vond en dat lukt niet heel snel bij mij kan ik je vertellen

    xx emine
    (srry ik kon geen foto vinden)

    1 decennium geleden
  • CARAS


    Naam: Sara Roxanne Calder
    Leeftijd en geboortedatum: Sara is achttien jaar oud, geboren in de winter op 24 november.
    Woonplaats: Londen, Birmingham of Gloucester (:
    Nationaliteit: Sara Calder is deels Frans, deels Brits.
    Karakter: Sara woont misschien wel in een rijke buurt, maar ze verafschuwt het vaak. Ze gaat vaker om met de mensen die het minder hebben en doet vrijwilligers werk, ze is meer weg dan dat ze thuis is.
          Sara is een heel open persoon, ze is vrolijk en spontaan en is altijd wel in voor een grapje. Ze is een meisje die geen grenzen kent en deze al snel overgaat, waardoor ze wel eens in de problemen komt. Ze praat vrij weinig, maar asl ze praat dan voornamelijk over oplossingen en ze luistert goed naar anderen. Ze komt vaak aanzetten met adviezen waar niemand om gevraagd heeft, maar ze helpt graag.
          Sara erg moederlijk en maakt ze zich snel zorgen om iemand, ze kan nadat iemand bijvoorbeeld valt nog uren doorblijven zeuren of het echt wel gaat. Ze is dan ook iemand die snel ergens in gelooft en mensen misschien iets te snel vertrouwd. Sara staat erom bekend wel eens gebruikt te worden door ‘vrienden’.
    Hobby's: Sara probeert graag nieuwe dingen uit. Verschillende kledinggenres, verschillende kapsels, verschillende sporten. Op dit moment houd ze het bij een girly maar toch stoere kledingstyle, een bruin, golvend kapsel en doet ze aan hardlopen. Een simpele sport maar ze doet het dagelijks.
          Sara is niet weg te slaan bij haar camera. Ze neemt er dagelijks foto's mee. Ook is ze een persoon die niet zonder comunicatie middel kan. Ze zit veel achter haar mobiel, maar ze kan hem wél weg leggen als ze dat wilt. Het is niet dat ze er 24/7 aan gekluisterd zit.
    Familie: Sara heeft haar beide ouders nog en woont samen met hen en haar jongere broertje Kevin van twaalf thuis. Haar moeder, Mabel, en haar vader, Josh, werken allebij in een hotel in de buurt. Ze hebben een goed betaalde baan en willen dat hun zoon en dochter ook zo'n goede baan krijgen. Ze kunnen het niet uitstaan dat Sara graag de minderbedeelden helpt.
    Extra: Sara helpt ze minder bedeelden en andere mensen die bijvoorbeeld boodschappen nodig hebben en er zelf niet om kunnen. Zo kwam ze ook bij het leidersteam.
    Uiterlijk: Selena Gomez

    1 decennium geleden
  • stydia

    over jay, omdat haast niemand een fanfic over hem heeft en hij verdient het.
    morgen zal ik een personage sturen (:

    1 decennium geleden
  • geleninja

    Naam: Vera Simone (weet zo snel geen achter naam)
    Leeftijd: 18
    Woonplaats: London
    Nationaliteit: geboren in Parijs, maar heeft een Nederlandse moeder en een Italiaanse vader. Ze geeft naast dat ze in Parijs heeft gewoont ook in Rome jaar in Rome gewoont. Haar ouders zijn gescheiden. Haar moeder woont op het Franse platteland haar vader op het Italiaanse platteland. Ze reisde als kind steeds heen em weer tussen vader en moeder. Op haar 17e besloot ze in Rome te gaan wonen bij haar broer en werkte een tijdje in een restaurant. Na een jaar besloot ze naar Londen te gaan.
    Hobbies: koken, surfen, winkelen, hard lopepen en lekker eten.
    Karakter: ze is een heel lief en vriendelijk persoon. Als je rond etenstijd bij haar komt binnenvallen heb je meteen een bort eten voor je neus, je bent altijd bij haat welkom. Ze heeft het soms wel moeilijk met bepalen wie ze is en wat haar nationaliteit is aangezien ze in twee landen is opgegroeid. Als ze boos of geslfrustreerd of gestrest raakt begint ze een mengeling van Italiaans, Nederlands, Frans en Engels te spreken. Hoewel ze het niet erg vind wanner ze bij het koken vieze vingers krijgt, haat ze het wanneer haar handen onder de aarde zitten. Tuinieren vind ze dan ook echt vreselijk.
    Uiterlijk:
    Ze is zo'n 1.70 en heeft donker bruin haar en een zongebruinde huid. Haar ogen hebben een frisse blauwe kleur en ze draagt meestal niet of nauwelijks make-up. Ze heeft het ook niet nodig.
    Extra: haar wens is het om een eige restaurant te hebben, maar wel een restaurant dat biologisch is ze haat dieren leed, maar kan zelf best een kip slachten voor het eten, zolang ze maar weet dat het beest een goed leven gehad heeft.

    Ik hoop dat je er wat aan hebt. Het is nogal veel, maar gebruik wat je leuk vind!!

    1 decennium geleden
  • CARAS

    Ik vul morgen in okeee babe? Ik ben hels verbrand en ga slapen want ik sta hier op het moment enorm te shaken en bijna te fainten -__-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen