Hoofdstuk LVIII
Dit is mijn duizendste hoofdstuk op Q. Ja, 1000, dat getal met één 1 en drie 0'en. *O*
Edit: Ik kon het niet laten een printscreen te maken. x'D
Natuurlijk, echode hij, maar Oliver had het gevoel dat het nogal aan de sarcastische kant was. Hij kreeg echter niet veel tijd om daarover na te denken, want Percy verdween en nam hem met zich mee.
Edit: Ik kon het niet laten een printscreen te maken. x'D
Natuurlijk, echode hij, maar Oliver had het gevoel dat het nogal aan de sarcastische kant was. Hij kreeg echter niet veel tijd om daarover na te denken, want Percy verdween en nam hem met zich mee.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (12)
Bij die printscreen heb je 1967 gb berichten geschreven. Ze zitten in het jaar 1997 nee laat maar ugh
6 jaar geledenBijna! :p
6 jaar geleden@ Gancanagh : iewh! goorlap! ik wil zulke dingen zeker niet mee maken!
1 decennium geledensnel verder!!
Awww, ik had toch echt even gehoopt op een vrijpartij tussen het hooi.
1 decennium geledenik dacht eerst honderd, maar duiend is wel heeeeeeeeeeeel veel!
1 decennium geledenNa het lezen van de inleiding: WOW. 100? Dat is- WOw, serieus? Ja, het is wel serieus. Maar 1000! Waauw, dat is echt heel erg indrukwekkend. Wil je later ook schrijfster worden? Want ik zou zeggen, met jouw ambitie en schrijfstijl gaat je dat gemakkelijk lukken
1 decennium geledenEn nu ga ik het hoofdstuk lezen
Hahahahhaha "Heb jij ooit een blauwe plas modder gezien?"
Aaawh. <3
Weetje, Audrey maakt het in dit hoofdstuk met haar 'toespraak' zo duidelijk dat het niet zomaar iets is waar ze zich in bevinden. Het feit dat het oorlog is en dat overal gevaar schuilt komt heel duidelijk naar voren in dit hoofdstuk en dat is echt heel knap. Het zou niet knap zijn als je letterlijk zou zeggen 'Het is oorlog' en er een hoop geschiet in zou verwerken of zoiets. Maar nu heb je het duidelijk gemaakt door simpelweg een toespraak te houden over de ernst van de situatie en dat is wél heel knap.
Echt, ik heb heel erg veel bewondering voor jouw schrijfstijl en de manier waarop jij dingen verwoordt. Echt, heel veel respect, en je zou een prijs, veel prijzen, moeten krijgen voor die duizend hoofdstukken!
xxx