Foto bij Hoofdstuk LIII

Tja, natuurlijk is het "Percy's" keuken. Oliver kookt tenslotte nooit. :'D

O, en volgens mij had ik dit al eens eerder beloofd, maar het geldt nog steeds; ik zal Percy niet dood laten gaan. Oliver ook niet, aangezien we ze beide nodig hebben voor een happy end, maar over andere personages en eventuele niet-dodelijke dingen zeg ik niets. (cat)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • Muze

    Geen quidditch voor Olliver?
    Geen Percy voor Olliver?
    Dat is doodgaan voor Olliver, en mij. Want zo zijn er geen Perciver momentjes.
    Maar nu zal hij vast wat koffie gaan drinken bij onze Wesley :)

    1 decennium geleden
  • xxmarithxx

    Zsssssss ;llff K,ker - crap, ik had mijn handen verkeerd staan.
    Awwwwh arme Oliver =(
    En arm Quidditch team. En arme Percy. En arme Percivergeest, die moet nu wel heel ongelukkig zijn nu Oliver en Percy niet bij elkaar zijn. *kuch* ik heb zelf helemaal geen Percivergeest of zoiets, neeuuh =D
    Na het lezen van de inleiding: THANK YOU THANK YOU THANKYOUUUUU! O wacht. Crap. NEEEEEEEEEEEE dat betekent dat er wel andere mensen dood kunnen gaan o_O O wacht. In dit hoofdstuk gingen er ook mensen dood. Dus daar houdt het op, toch? Ja toch? Wes gaat niet dood toch? =)
    Ohhh dit verhaal is zo awesome. <3

    1 decennium geleden
  • Muldwych

    Ik ben het eens met DoctorReid! ;D Percy, terugkomen! We miss you.

    1 decennium geleden
  • NoDeatheater

    "You can't cancel Quidditch!" Haha, awesome ;D
    Waar is Percy nou?

    1 decennium geleden
  • Maheegan

    Wheeeeeeeeeeeeeeee! DON'T KILL MY GEORGIE AND FREDDIE! *slaat haar armen om het tweetal heen en houdt ze weg bij Square's dodelijke geest* MINE!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen