zondag 6.00 wakker worden.
ik opende mijn ogen en keek naar het schema dat aan de muur hing. ik zuchtte, weer niets te doen vandaag. Snel duwde ik mijn dekens van me af en maakte ik me klaar om te gaan sporten. ik liep nog snel langs de keuken om te ontbijten en zag daar Ashley en Jake staan. Ik keek ze verbaasd aan en keek toen weer naar de klok "wat doen jullie zo vroeg op?" Jake gaapte en haalde zijn schouders op. "wij hebben besloten om vandaag het zelfde te doen als dat jij doet." zei Ashley en ik keek hem hoofdschuddend aan. "jullie willen doen wat ik doe?" vroeg ik om zeker te zijn of ik het idiote plan goed begrepen had. "we willen geloofwaardiger zijn als we je voor gek verklaren." zei Jake en ik grinnikte. "dan moeten jullie ook eten wat ik eet." zei ik en Jake keek Ashley hoofd schuddend aan. "gast dat kunnen we niet doen." Ashley haalde zijn schouders op. "de deal was een dag leven zoals Lillith leeft eten hoort daar ook bij." terwijl ze nog aan het mopperen waren gooide ik drie keer het recept in de blender en schonk ik het in drie grote glazen. "mijn advies: in een keer achterover gooien met je neus dicht en veel water erachteraan." zei ik terwijl ik ze elk een glas gaf. Ik lag lachend op de grond toen ze het ook werkelijk opdronken en de gezichten die ze trokken toen ze het drankje ook werkelijk proefden. Ze renden zo snel ze konden naar de kraan en vochten om wie het water eerst mocht drinken. ik dronk mijn glas daarna rustig leeg en gooide er twee glazen water achteraan. de rest van de ochtend waren we in de fitnesszaal bezig op de apparaten. hoewel ik nu meer hoorde zeuren dan alleen mijn eigen spieren was het een stuk gezelliger om dit met andere mensen te doen bedacht ik me. "Weet je wat, morgen doe ik alles zoals jullie het doen." zei ik toen Jake weer klaagde over hoe dit geen leven was. De jongens stemden in en zuchtten opgelucht toen ik ze vertelde dat het lunch tijd was. De keuken rook naar tosti's en ik schudde mijn hoofd toen de jongens me hoopvol aankeken. "Laten we nou maar snel wezen." zei ik terwijl ik zo min mogelijk door mijn neus probeerde te ademen. Jinxx keek de jongens lachend aan toen ze bedroefd naar hun salades keken. "willen jullie misschien wat van mijn eten?" vroeg hij terwijl hij zijn bord met een tosti en omelet voor onze neuzen waaide. ik deed snel mijn mouw voor mijn neus zodat ik niet teveel zou ruiken terwijl de jongens verlangend naar het eten keken. "dus, welke weddenschap hebben jullie verloren van Jinx en CC?" vroeg ik toen het bord weer op de schoot van zijn eigenaar stond. de jongens keken me onschuldig aan . "we hadden gewed dat Andy Samantha wel gedumpt zou hebben nu." ik schudde mijn hoofd. Zij kenden duidelijk Samantha niet. "Als ze eenmaal iemand aan haar zij heeft laat ze die nooit meer los." mompelde ik hoofdschuddend en de jongens keken me verbaasd aan "Ken jij haar ofzo? je doet al vanaf het begin vreemd bij haar in de buurt." ik bleef even stil en at mijn laatste hap van mijn salade. "ik had haar al eens eerder ontmoet ja." zei ik toen en ik stond op om mijn spullen op te ruimen. "Wanneer had je haar ontmoet dan?" vroeg Jake en ik schudde mijn hoofd "laten we het hier niet over hebben oke?" zei ik voordat ik me omdraaide en oog in oog stond met het verblindende roze. als reflex keek ik naar de grond terwijl ik voorzichtig langs Samantha en Andy liep. ik zag nog net dat Andy me nieuwsgierig aankeek, kennelijk had hij het gesprek ook gehoord, en ik glipte de keuken in.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen