'hahaha dat was geniaal!' schreeuwde Felicia door de gangen nadat wij eruit waren gestuurd! 'zekers ze werd echt helemaal woedend op ons!' antwoordde ik op haar. Waarop Felicia antwoordde: ' die vrouw tegen jou: waar zijn je boeken? jij: thuis. Zij: en wat doen ze daar. jij: Pff, slapen en denken aan hoeveel medelijden met ze hebben omdat ik hier zit' ik schoot in de lach. en ik keek der aan. 'wat was het nou dat je me moest vertellen' vroeg ik. 'OHJAA okee hier komt het: ONE DIRECTION KOMT NAAR ONZE SCHOOL EN BIJ ONS IN DE KLAS!!!' ik keek der aan en fronste me wenkbrauwen: 'echt bij ons in de klas om te leren enz, of gewoon om op te treden' ze keek me vol blijheid aan, ik voelde het aankomen dat ik nu 1 jaar met ze opgescheept zit.' ZE KOMEN BIJ ONS IN DE KLAS ' en Felicia sprong bijna in mijn armen. ik keek der niet vrolijk aan, en keek zelfs alsof het smerig was : 'ik ken hun niet, en dat wil ik zo houden ook oke?' Felicia keek me aan en antwoordde: ' des te meer ze voor mij zijn' ik keek der aan en glimlachde, ik lette niet meer op de gang waardoor ik tegen iemand aan botste ' hee kijk is uit' zei ik. Ik keek diegene aan en keek in hele mooie ogen, een jongen met een hele mooie glimlach waarvan je smelte, 'sorry' zei die jongen met een glimlach. 'weet jij tenminste ook weer waar jij in de stad naar toe moet'zei ik op een plagerige manier. hij keek me aan en glimlachde, een geweldige gevoel stroomde door me lichaam, die glimlach, ohh die glimlach! Ik voelde dat ik langzaam rood werd, en keek snel naar beneden. Hij keek nogsteeds me aan met die geweldige glimlach, ik keek voorzichtig weer omhoog. en keek naast me naar Felicia, die stond alsof ze flauw ging vallen. De jongen waarvan ik rare gevoelens had in mijn lichaam waarvan ik niet wist of ze positief of negatief waren, deed zn tas weer om zijn schouder, glimlachde en liep weg. toen die weg uit de gang was begon Felicia meteen te schreeuwen: 'OH MY GOD WEET JIJ NIET WIE DAT WAS?' ik: 'nee' en in me gedachte: maar dat wil ik wel weten. 'DAT WAS HARRY STYLES VAN ONE DIRECTION ' Toen ik de naam one direction hoorde, dacht ik aan egoïstische rijke kakkers, maar toen ik in zijn ogen keek, weet ik niet wat ik zag of moest zien, ik wil weten wat ik voor hem voel, of het nou positief of negatief is, ik moet erachter komen!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen