Dream 39.
"Thanks Niall!" zei ik terwijl ik een rondje draaide voor de spiegel. "And you actually look good with it!" zei Niall opgewekt. Ik glimlachte door zijn compliment en ging bij hem op bed zitten. "Did you already talk with Marcha?" Hij schudde zijn hoofd. "No, and I don't want that... and she don't want that so why should I?" Ik haalde mijn schouders op. "You're right but.. You guys almost live together so maybe you should.." Probeerde ik. Nu was hij degene die zijn schouders ophaalde. "Maybe I will.. " Anouk kwam om de hoek van de deur kijken. Ik had niet meer met haar gepraat sinds dat gedoe met Zayn. "Guys, we're going home to take our stuff.. " zei ze. Ik stond op. "Are we going with you?" vroeg Niall aan Anouk. Anouk haalde haar schouders op. "Maybe, I don't know.." zei ze en ze was alweer verdwenen. Samen liepen we naar de kamer. Louis en Harry had ik niet meer gezien, Zayn zat op de bank met zijn telefoon, Hayette zat bij Jake op schoot, Dorinde,Anouk en Marcha zaten ook op de bank en Liam en Jana waren nergens te bekennen. "Should we go with the girls to get their stuff?" vroeg Niall. Jake keek op. "Sure, we can... but... " hij probeerde zijn telefoon uit zijn broekzak te halen maar faalde omdat Hayette nog steeds op zijn schoot zat. Hij duwde Hayette even weg en pakte zijn telefoon. "I'm sorry Niall, we can't.. we have an interview. But we can take them to their house if we want." Hij keek even naar Hayette. "And.. a limo will catch you after you guys are ready." hij knipoogde naar haar. "Allright.. well.. let's go then." zei Hayette. Niemand was meer vrolijk. Zayn had niemand meer, Louis was boos en Harry was verdrietig waardoor Dorinde nu ook alleen zat, Marcha zei helemaal niks, Anouk was verdrietig omdat Zayn haar had laten zitten, Jana en Liam waren weg en Jake en Hayette waren op dit moment de enige die gelukkig waren. Op dat moment kwamen Jana en Liam binnen. "Jana you got a bit of a hickey in your neck..." zei Niall en hij wees naar haar nek. Jana sloeg zijn hand weg. "Shhh shut up Niall." fluisterde ze. Ik lachte. "I think Louis and Harry are not going with us..." zei Niall. Dorinde keek sip. "Common, let's go then." zei ik en we liepen de hotelkamer uit om met het busje naar onze huizen te gaan.
Er zijn nog geen reacties.