the beginning! (:

'ughh' zei ik toen ik wakker werd gemaakt door me geweldige wekker. Snel stapte ik uit bed liep naar de badkamer , poetste me tanden en kleedde zich aan. Eenmaal beneden aangekomen keek me moeder weer met haar oh zo vrolijke blik aan. 'ook goedemorgen' zei ik. ze keek me aan en ging toen weer verder naar de tv kijken. ik rolde met me ogen, en liep naar de keuken om wat eten te pakken. eenmaal gegeten kreeg ik een sms van Felicia : 'hee meid , ik ben over 5 minuten bij jou huis' snel pakte ik mijn jas, en tas en stapte naar buiten met mijn fiets. toen zag ik Felicia aankomen. Ze keek heel erg vrolijk en ik vroeg me af waarom. Ik wou bijna vragen, maar toen ik me mond opendeed begon ze al heel vrolijk der verhaal te vertellen: ' MEID, ik moet je zo iets belangrijks vertellen!!!!' ik keek der aan met een blik: vertel maar! Toen ze me weer met een glimlach aankeek, zag ze niet de stoep en knalde ertegen aan waardoor ze in de bosjes belandde wat er heel raar uitzag! Natuurlijk kon ik me lach niet inhouden, waardoor ze me met een boze blik aankeek die ze ook niet lang volhied en ook begon te lachen. ze stapte weer op de fiets en we fietste verder, toen zei ze: 'ik vertel het wel op school waar de andere meiden ook bij zijn , voordat ik tegen een lantaarnpaal aanrijd, of een stilstaande auto' ik moest glimlachen. na 10 minuten veel geklets te hebben gehad op de fiets kwamen we langs de oude huis. http://users.telenet.be/neleli/spookhuis.jpg. 'prrr ik krijg al rillengen als ik er naar kijk' zei ik. later kwamen we eindelijk bij school aan, ik zette me fiets neer en stapte naar binnen, 'en het begint weer' was het enige wat ik dacht.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen