Foto bij Dream 38.

In de hotelkamer was iedereen druk bezig met zich aan te kleden, klaar te maken of te eten. Ondanks dat het een complete chaos was, keek iedereen op toen we binnen kwamen. Zayn zette me neer en ik zag een paar geschrokken gezichten. "Is she allright?" vroeg Dorinde bezorgt. "Yeah, she was just tired..." antwoordde Zayn. Ik begon het nu toch wel koud te krijgen en rilde. Ik had kippenvel op mijn arm. Niall kwam aanzetten met 2 handdoeken en gaf ze aan ons. "What have you guys done?!" vroeg Liam. "Can't you see that? They went swimming!" zei Jana simpel. "Are you guys in love...again?" vroeg Hayette. Ik knikte kort en keek naar Harry. Ik had hem gewoon bedrogen, wat was er mis met mij?! Ik was normaal nooit zo. Harry draaide zich om en liep weg. Ik wou hem achterna lopen, maar ik durfde niet. Louis schudde zijn hoofd en verbrak de korte stilte. "You are just a slut you know." Iedereen keek hem aan. "First you were with Zayn, then Harry and now Zayn again. You probably broke Harry's heart you stupid.." Hij maakte zijn zin niet af en beende weg. Mijn lip begon te trillen. Hij had gelijk, ik was een stomme slet! Ik liet mijn handdoek vallen en sprintte langs Zayn de hotelkamer uit. Tranen liepen over mijn wangen toen ik me neer liet ploffen tegen de muur in de gang. Ik voelde me eenzaam en alleen. Bovendien was ik nat en had ik het koud. De deur van de hotelkamer ging open en een blonde kop met haar kwam naar buiten. Hij sloot de deur, ging naast me zitten en sloeg de handdoek die hij mee had om me heen. "You allright?" vroeg hij zachtjes. Ik staarde voor me uit. "Louis was right... " was het enige wat er uit mijn mond kwam. Ik kon merken dat Niall zijn hoofd schudde. "No, he is not. It's just hard to decide for you... It's hard for you to say no." Ik dacht even na. Eigenlijk was dat het ook, maar ik durfde er nooit aan toe te geven. Ik draaide mijn hoofd even naar Niall en hij glimlachte flauwtjes naar me. "Maybe you're right Niall, thanks." zei ik. "Your welcome." Het bleef weer een tijd stil terwijl we beidden naar de muur keken. Niall zuchtte. "Something's wrong?" vroeg ik. "No, there is nothing you should worry about." Ik haalde mijn wenkbrauwen op en keek hem weer aan. "Niall, what happend?" vroeg ik nu op een strengere toon. Ik wou het weten. Niall keek naar zijn kniën en haalde zijn telefoon uit zijn broekzak. Hij zocht wat op en gaf toen de telefoon aan mij. Ik las het smsje. "Why did Marcha broke up with you?! With a text message?!" Ik was diep teleurgesteld in haar. Hoe kon je iemand nou dumpen via een smsje. Ik had die vraag beter niet kunnen stellen want ik merkte dat er een traan over Niall's wang liep. Snel sloeg ik een arm om hem heen en trok hem tegen me aan. Zachtjes huilde hij op mijn schouder. "It' allright Niall, maybe she was just not ready for a relationship. You will find someone else." troostte ik hem. "But... I... thought... she.. was... my...princess." snikte Niall tussen het huilen door. "You will find someone who's better, I promise." Niall keek omhoog naar mij. "The first time someone break up with you is hard... I know... " zei ik terwijl ik weer naar de muur staarde. "Was Zayn your first boyfriend?" vroeg Niall zachtjes. Ik knikte. "He cheated on me... and when I'm sad, he's not even here to comfort me.. " Ik beet even op mijn lip. Zayn was niet de goede keuze als vriendje. "And now, when everybody thinks I'm a slut, I will never get a boyfriend anymore." zuchttte ik. Het deed zeer wat Louis zei. Ik was nooit zo. "You are not a slut Sacha. You are a very kind person. And.. I love you.. You're like my little sister." zei Niall glimlachend. Hij veegde zijn tranen weg. "Awh.. thanks Niall. That's sweet!" Niall ging weer recht zitten. "I'm hungry.." zei Niall met een zeurstem. "But.. you just had breakfast?" Ik keek hem verbaast aan. "So...?" Ik glimlachte en kwam overeind. "Allright, we're gonna eat something if... you help me." "Tell me, I will do anything!" zei Niall bijna smekend. Hij had ECHT honger. "Do you... have some clothes for me?" Ik merkte dat ik begon te blozen toen Niall naar me keek. Zijn wangen werden ook rood. "Sure, Come, I will give you some." Hij pakte mijn arm en trok me weer mee de hotelkamer in.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen