Foto bij 03. Amber Carter's POV

Ja,ik weet het,heel erg korte stukjes nu nog c:

Die jongen van buiten was echt wel knap. Ik zag een lachende Lizzy langs de jongen lopen. Oh nee,wat had ze nou weer gedaan? "Wat heeft die?" vroeg Haily. Ik haalde m'n schouders op. Lizzy kwam de trap op gelopen. "Hails,kom even mee" zei ze en trok Haily aan haar arm mee. "Nee,Lizz,wat is er?" vroeg ze en stribbelde tegen. "Als het is om naar die jongens te gaan,blijf ik gewoon hier" zei Haily. "Maar er zit een tweeling bij" zei ze. "Ja dus?" "een tweeling,waarschijnlijk even oud als ons,en heel erg knap" zei Lizzy. "En wat heb ik daar mee te maken?" vroeg Haily. "Nu ja,ik kan met de eene,jij met de andere,snap je?" ze had duidelijk nog niet door dat Haily echt niet in jongens geïnteresseerd was. Ik weet ook niet waarom,ze was gewoon te druk met andere dingen en had echt nog geen nood aan een vriendje. "Ik ga wel mee" zei ik,om heel eerlijk te zijn,ja ik wou maar al te graag de naam van die ééne jongen te weten komen. Ik liep met Lizzy mee naar buiten. "De buurjongen noemt James" zei ze. Ze liep naar die ééne jongen toe die ik zo knap vond. Het had toch geen nut om haar proberen tegen te houden dus dat deed ik ook maar niet. "Hey" zei ze tegen de jongen. "Wij zijn Lizzy en Amber" ik kon wel door de grond zakken van schaamte. De jongen glimlachte naar ons. "Hi,ik ben Beau"

Reageer (3)

  • Gshelleysgf

    omg omg omg beau <3_______<3

    1 decennium geleden
  • Gshelleysgf

    kudo kudo kudooo

    1 decennium geleden
  • Gshelleysgf

    omg ik vind dit zo leuk! sneeeeeel verder :) please? oahhh nooo het is vet lang geleden dat je geschreven hebt :( ik hoop zo dat je verder schrijft i love it!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen