Dream 37.
"Hee," zei ze zachtjes. Ik glimlachte naar haar. "Alles goed?" Ik ging op de bank zitten. Ze kwam naast me zitten en zette de bak popcorn op haar schoot. "Ja, alles gaat wel goed." antwoordde ze. Binnen een minuut was de bak al leeg. "Ik pak even wat te eten." "Maar je hebt net... " Ik kon mijn zin niet afmaken want ze was al verdwenen. Iedereen sliep nog dus ik verveelde me dood. Ik stond op en verdween uit de hotelkamer.
Ik liep op de gangen door het hotel tot ik voor een deur stond met het bordje "zwembad" erop. Het maakte me niet uit hoe vroeg het was, ik wou zwemmen. Voorzichtig duwde ik tegen de deur. Het zwembad was leeg, er was niemand. Ik trapte mijn schoenen uit en liet mijn broek van mijn heupen zakken. Ik trok mijn sokken uit en mijn shirt over mijn hoofd. Ik sprong in het zwembad in mijn ondergoed en zwom een paar baantjes. Plots hoorde ik iemand in het water springen. De persoon zwom onder water naar me toe, hij sprong omhoog en duwde me tegen de kant. Een paar bruine ogen verschenen onder een paar zwarte lokken. "Zayn, I thought you couldn't swim?! What are you doing here?!" Zayn haalde zijn schouders op terwijl nog steeds mijn bovenarmen vast had. "Liam teached me a bit. Now listen..." Hij nam diep adem.
"I am sorry, I'm sorry for kissing Anouk, I love you!" Ik keek Zayn verbaast aan. "Please don't go to Harry, I am much better!" Ik slikte en keek diep in zijn 2 bruine kijkers die vol zelfmedelijden stonden. "Zayn, I guess I can't do it cause.." Zayn liet me mijn zin niet afmaken en drukte zijn lippen op die van mij. Ik wou hem wegduwen, ik hield niet meer van hem, dacht ik.. maar het voelde zo goed. Ik merkte dat zijn handen over mijn lichaam gingen. Ik beëindigde de zoen. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en hij trok me stevig tegen zich aan. Ik legde mijn benen om zijn middel en hij liep het zwembad uit. "What about our clothes?" fluisterde hij zachtjes. Ik gaf geen antwoord. Ik was gek genoeg totaal uitgeput. Zayn liet onze kleren liggen en liep met mij aan zich vast naar de hotelkamer.
Er zijn nog geen reacties.