Foto bij [Chapter 12] Magic.

Hope u will like it! (flower)

16+
Wanneer onze lipppen elkaar raken, voelt het alsof er een bom van vlinders in mijn buik ontploft. Zijn lippen die aanvoelen als kussentjes, zijn handen zo zacht als een veer. Mijn hart bonkt zo snel dat niemand het ritme zou kunnen tellen. Wanneer hij om toestemming vraagt, laat ik gewillig zijn tong op onderzoek gaan.
Licht buitenadem kijken we elkaar aan. Zijn ogen hebben een zilveren twinkeling van de maan gekregen. Zijn ogen zo helder, zo blauw in de nacht, alsof ik de sterren erin zie twinkelen.
Ik laat mijn vingers over zijn wang glijden en ben licht verbaasd als ik geen onregelmatigheden voel, op een paar eigenwijze stoppeltjes na. Gewoon zijn zachte lichte huid die een cremekleurige glans heeft gekregen in dit licht.
Hij laat zijn vingers langs mijn wang, via mijn nek, zacht en langzaam richting mijn borsten bewegen. Zijn ogen gericht op de mijne, wanneer hij zijn vingers mijn beha in laat glijden en mijn huissleutel pakken. Mijn mond licht opengezakt om zo weinig mogelijk geluid te maken, zo weinig mogelijk te bewegen, wanneer zijn koude vingers op avontuur waren. Niall buigt iets naar voren, om de sleutel in het slot te steken, maar laat mijn ogen niet los. Wanneer hij de deur open heeft gekregen doet hij een klein stapje naar voren, zodat ik er automatisch een naar achter zet. Zonder het oogcontact te verbreken lopen we op die manier, als betoverd, mijn huis binnen. Eenmaal binnen duwt hij door middel van een licht tikje, de deur dicht. Al zijn aandacht ligt bij mij wanneer hij me tegen de muur laat lopen en me op die manier vastzet. Mijn mondhoeken krullen lichtjes omhoog. Mijn ogen die een twinkeling van opwinding bevatten.
Zonder waarschuwing drukt hij zijn lippen op de mijne en laat hij zijn handen over mijn zwarte jurkje glijden. Ik laat mijn vingers onder zijn shirt verdwijnen en ga, met lichte verbazing, over zijn wasbordje. Hij grijnst even als hij me verbaasd ziet kijken. Wat voor mij mooi de gelegenheid geeft het van dichterbij te bekijken. Ik trek zijn shirt in een soepele beweging over zijn hoofd uit en laat mijn vingers nu een keer goed over zijn wasbordje glijden. Met een lichte grijns druk ik opnieuw mijn lippen op de zijne.
Het volgende moment word ik opgetild. Niall heeft zijn armen in mijn knieholte en rond mijn schouder gelegd en heeft me zonet opgeteld alsof ik niets weeg. Hij loopt met me richting de slaapkamer, terwijl hij ondertussen een weg van kusjes op mijn arm en nek maakt. Hij legt me neer op het bed en hangt boven me wanneer onze tongen weer verder kunnen met hun liefdesspel. Onze handen overal, onze kleren ook al snel overal.
Niall weet nog ergens een condoom vandaan te vissen en probeert die snel bij zich om te doen, wat niet zo'n succes is. Lachend pak ik de condoom van hem over en doe hem bij hem, terwijl hij een rood hoofd heeft gekregen.
'It's okay, baby', fluister ik vlak bij zijn oor, waarna ik zacht op zijn oorlel bijt. Ik zie in zijn ogen dat hij zich nog steeds schaamt, dus leid ik hem af door de leiding te nemen.
Al snel stoot hij in me, waardoor er zacht gekreun mijn mond verlaat. Wanneer we beide ons hoogtepunt bereiken, laat Niall zich naast me neer op bed vallen. Onze ademhalingen worden langzaam weer rustiger. Onze vingers verstrengelt. Niall trekt me naar zich toe, zodat hij zijn armen om mij heen kan slaan. Hij drukt nog een kusje op mijn voorhoofd en trekt daarna de deken over ons heen. Wanneer ik mijn hoofd op zijn borstkas leg, zijn hartslag hoor en zijn warmte voel, schiet er slechts maar één seconde een vraag door mijn hoofd.
Was dit wel zo slim..?



[Reactie+Kudo? Thankyou! (H)]

Reageer (4)

  • BloodySky

    ...



    Snel verder (H)

    1 decennium geleden
  • Fabienaa

    kudooo!
    snel verder??

    1 decennium geleden
  • Sorr

    Hhmm..*denkend* maar snel vederr?

    1 decennium geleden
  • LiamsFlick

    Ik snap het niet meer... Was dit niet een Liam lovestory?? Niet dat het mij veel uitmaakt... ;P (cool)(Y)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen