Foto bij Sixty-Nine

*Harry Styles

Het hotel was niet ver, een paar straten verder, dus besloten we geen tai te nemen. Bovendien konden we veel beter praten zonder dat er een of andere vage chauffeur mee zat te luisteren. Zoey leek het me weer helemaal vergeven te hebben en het duurde dus ook niet lang voor ze weer gewoon tegen me kon spreken zonder een lichte spot in haar stem. We waren bijna terug "thuis" toen haar gsm een irritant piepgeluidje maakte. 'Trevor' zei ze. Ik rolde met mijn ogen. Juist, hij was er ook nog. Ze opende het berichtje en las het voor. 'Hey babe, ik mis je. Heb de hele dag aan je zitten denken. Love you.' 'En dan klaag jij dat ik met andere meisjes flirt.' bromde ik. Ik was die dag toen Trevor me betrapte met zijn gsm nog niet vergeten. Hij had een berichtje van "Bunny". Het zou me niet verbazen als hij op dit moment naast een of ander meisje in bed lag, en zich verplicht voelde door zijn schuldgevoel om Zoey een smsje te sturen. Trevor dreigde een tweet de wereld in te sturen dat ik zijn liefje had gepikt als ik het iemand zou vertellen. En hoe zou de wereld daarop reageren? Misschien was ik al mijn roem, alles waar ik voor gewerkt had wel in een keer kwijt. Vooral omdat ik zeker wist dat hij dan het onschuldige slachtoffer zou spelen en mij als de slechte zou afschilderen. En Liam zou het dan ook meteen weten, en wat dan? We wisten allemaal wel hoe Liam kon zijn. Hij leefde met de gedachten dat ik een hartenbreker was die meisjes aan de lopende band had en zou waarschijnlijk denken dat Zoey geen uitzondering zou worden.
'Dit is een andere situatie. Je weet best dat ik jou stukken leuker vind dan hem, maar we zitten hier wel een eindje van Engeland. Als ik het vandaag uitmaak kan hij niet zomaar even naar huis gaan. We zitten nog voor de rest van de zomer met hem opgescheept en het lijkt me dan ook niet verstandig om nu ruzie te stoken. Je hebt geen idee wat hij dan doet. Voor hetzelfde geld maakt hij ons het leven zuur, als wraak.' antwoordde Zoey. 'Ik heb er zo'n idee van...' mompelde ik terug. 'Wat?'
'Laat maar. Je hebt een schat van een vriendje.' zei ik sarcastisch. Ik duwde de deur van het hotel open en drukte op het knopje van de lift.

Reageer (4)

  • hartje1D

    snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • HetKoekje

    love this story!!
    waarom schrijf je niet meer zo vaak ?

    1 decennium geleden
  • 1D4Life

    Ik houd van dit verhaal! ;3
    Snel verder!

    Xx

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen