Ik word om 8 uur al wakker gemaakt door Louis en Zayn, 'NIAAAAAAAAAAAALL YOU'VE GOT A DATE TODAY!!!!!!!! WAKE UP!!!!!!' ik lach even en sta dan op, ik doe wat kleren aan en loop naar de keuken, man wat heb ik een honger! 'Hey guys' zeg ik tegen Liam en Harry die al aan de eettafel zitten. 'Hey Niall' zeggen ze terug. Ik pak een boterham en leg er wat kaas op, jaja zeker gezond. 'Niall what are you and that girl going to do?' Vraagt Zayn 'Her name is Alice!' zeg ik nep-boos tegen hem. 'I'm gonna take her to Nando's!' riep ik blij. Ze keken me allemaal raar aan, 'So you're going to take her to Nando's for 4 hours?' vraagt Liam en er staat een frons op zijn gezicht. 'Well, I wanted to go to Nando's with her for a while and after that I wanted to go to the beach' zeg ik. Harry's gezicht klaart op, oh nee! 'We can go to the beach to! then we can meet her!!!!' roept hij uit. Hmm dat is misschien nog niet eens zo'n slecht plan denk ik. Ik wil opzich wel dat ze het met de jongens kan vinden. 'You know what Harry? That's a good idea!' zeg ik en Harry en Louis beginnen te juichen en doen een raar dansje, 'We're going to meet Niall's date!We're going to meet Niall's date!We're going to meet Niall's date!' zingen ze samen, ik kijk ze raar aan en ga nog even tv kijken. Om half 12 ga ik op weg naar het strand, om precies 12 uur ben ik er. Ik kijk om me heen maar zie nog niemand. Ze zou toch wel komen? Ik loop kleine rondjes om een paaltje heen en zie dan iemand aan komen lopen, ik kijk even goed en zie dat het Alice is. Snel loop ik naar haar toe en geef haar een knuffel. 'Hey Alice!' zeg ik, 'Hi Niall, so what are we going to do?' vraagt ze nieuwsgierig, ik glimlach even en ze 'That's a secret, just follow me' ik pak haar hand en samen lopen we weg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen