Victoria Justice || OO2
Laat please een reactie achter voor tips en wat je er van vind.
Dankuu (:
Enjoy
xoxo
Ik open mijn ogen en felle zonnestralen schijnen door de ramen in mijn kamer. Wauw, zo wil ik elke dag wel wakker worden. Ik zit op het randje van mijn bed en pak mijn iphone erbij. Ik ontgrendel hem en check gelijk mijn twitter. Ik scrol naar beneden en zie dat Ariana heeft getweet dat we in een vakantiehuisje zitten. Ik scrol nog meer naar beneden en mijn mond valt open. Omg, nee, dit is wel heel toevallig! Ik ren gelijk naar Ariana's kamerdeur. Ik twijfel even maar klop er dan maar toch op. Ik hoor gemompel dus ze zou wel wakker zijn. "ARIIII!" Schreeuw ik en ik gooi de deur open en spring op haar bed. Ik weet dat ze nooit echt een ochtendmens is geweest maar het is nu wel tijd om uit bed te gaan en ik moet het haar echt vertellen. Ariana trekt de dekens over haar hoofd en gaat op haar zij liggen. Ze mompelt wat maar ik hoor niet goed wat. "Sorry schatje, maar ik moet je echt wat vertellen! Niall Horan en the boys zitten ook in een vakantiehuisje, dat is best wel toevallig toch!?" Ik kijk naar Ariana en zie dat ze alleen maar knikt. Ik ga op haar bed zitten in een kleermaker zit terwijl ze haar rug naar me toe heeft. Ze draait zich om en barst opeens in lachen uit. Ik kijk haar nepboos aan waardoor ze nog harder begint te lachen. Ik wacht tot ze is uitgelachen en wou net me mond open doen om wat te zeggen maar Ariana is me voor "Ik weet het, ik zag Niall's tweet dus ik tweette dat ook maar". Ik maak een 'o' vorm met mijn mond. "Ik zou maar eens naar je mentions kijken want" *TRIIINNGG, TRRIIINGGG* Zucht de deurbel. Ariana kijkt doordringerig aan omdat ze wilt dat ik de deur doe. Ik loop de hal en kijk nog even snel in de spiegel. Oke ik zie er wel oké uit. Ik doe snel mijn haren goed en doe de deur open en mijn mond valt open. Voor de tweede keer vandaag. Dat moet ik mezelf echt afleren. Ik kijk voor de deur en daar staat een blonde jongen, Niall van One Direction. "Hi" Dat is echt het enige wat ik nog uit me mond kan krijgen. Waarschijnlijk denkt hij hetzelfde want hij zegt ook alleen maar "Hey". Oja ik ben natuurlijk ook beroemd, grapje. "Kan ik iets voor je doen ofso?" Hij schud zijn hoofd "Nee, ik wou alleen even langs komen ik zag Ariana Grande's tweet dat jullie ook in een vakantiehuisje zaten en ik vroeg het aan een meneer die hier werkt en hij gaf het huisnummer". Ik snap echt niet dat Ariana One Direction wel oké vind, ze zijn echt schattig, teminste Niall de andere heb ik nog niet gezien. "Oke, haha ja we lazen jouw tweet ook, maar uhm kom binnen" Ik houd de deur ongemakkelijk open zodat hij naar binnen kan lopen. Ik wou de deur net dicht doen als hij nog snel iets zegt "Wacht, is het goed als de andere jongens ook komen?" Oke heel One Direction staat straks gewoon in mijn vakantiehuisje! "Uhm ja hoor is goed" en ik zie een glimlach op zijn gezicht komen. "Ow sorry! Ik heb mezelf niet eens voorgesteld, maar volgens mij ken je me wel" Hij strekt zijn hand uit "Ik ben Niall Horan van One Direction" Ik pak zijn hand en schud hem "Ik ben Victoria Justice". Even kijken we in elkaars ogen maar dan hoor ik Ariana schreeuwen "VICTORIA ALLES GOED DAAR!?" Ik hoor nu voetstappen dichterbij de deur van de hal komen. Voordat ik iets kan zeggen staat Ariana voor de deur met haar mond open. Voor haar de eerste keer vandaag, maar we moeten dan allebei echt afleren.
Reactie, Kudo of abo? Of allemaal natuurlijk :]
Er zijn nog geen reacties.