Foto bij 021 - Beverly Sara Owens

hey peeps, zaynmmarry me hier! hier is dus het stukje, sorry dat het zo kort is, maar ik ben een beetje inspiratieloos... hope u like it anyway (flower)

De laatste bel ging en ik haastte me snel de deur uit. Ik had even geen zin in Kristel of Yasmin die de hele tijd Zayn afkraakten. In de gang naar de kapstok zag ik Zayn helaas niet. De date gisteren was echt geweldig, zoals altijd met Zayn. Hij is gewoon perfect. Er zijn geen andere woorden voor. Zijn gezicht, met zijn perfecte jukbenen, zijn schattige neus, zijn volle lippen...
Met een pijnlijk gezicht wreef ik over mijn hoofd. Voortaan mijn dagdromen maar bewaren, ik was tegen de lage kapstok aan gelopen. Snel trok ik mijn jas aan en liep naar het fietsenrek. Ik fietste naar huis, waar ik snel een cracker at en me omkleedde voor de cheerleader training. Great, en nu nog zorgen dat Yasmine en Kristel niet doorkrijgen dat ik met Zayn naar de film ben geweest, dan komt alles goed. Hoop ik. Nou ja, we zien wel. Ik pakte mijn fiets weer en ging op weg naar de sportschool, waar de trainingen altijd plaatsvonden. Ruim op tijd zette ik mijn fiets in de stalling en liep naar de kleedkamers, die nog leeg waren. Langzaam kleedde ik me om, ik had toch nog alle tijd. Toen ik net mijn haar voor de spiegel in een staart deed, kwamen Yasmin en Kristel binnen. Tegelijk, zoals gewoonlijk. Het leek wel of ze niks meer alleen deden. Druk pratend kleedden ze zich net zo sloom om als ik, alleen waren zij nog maar net op tijd binnengekomen. Dus we kwamen 10 minuten te laat de zaal binnen, waar de rest van de meiden ongeduldig stond te wachten. Ik wist dat ze alleen maar bozer zouden worden als je je excuses aan zou bieden, dus ik keek ze chagrijnig aan en ging op mijn plaats staan. Kristel en Yasmin gingen elk aan een kant van me staan.
Na de training kleedde ik me zo snel ik kon om en rende bijna naar mijn fiets. Ik had een besluit genomen. Ik wilde Zayn weer zien, liefst nog vandaag. Ik hoopte dat hij daar ook zin in had...

Reageer (3)

  • Appelvlap

    Tuurlijk heeft zayn daar zin inxD

    1 decennium geleden
  • LStyles212

    snellverdahh <3

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    Super geschreven (H)!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen