Foto bij nieuw verhaal

hey beautifuls,

Ik denk er over na om een nieuw verhaal te beginnen op quizlet, maar wil eerst weten wat jullie er van vinden. Het is geen Fanfiction, maar is onbekende personen:

Deathberry~mission black pill

Vivian Payne is 16 jaar oud en scholiere, ze slikt samen met nog 3 andere tieners in Nederland pillen die ze voor de grap Deathberries noemen. Deze pillen zetten hun natuurlijk instinkt aan, maar maakt hun geest scherper en zorgt dat ze sterker en sneller worden. Behalve dat ze die pillen slikt lijd ze een heel gewoon leven met haar drie beste vrienden, zij slikken ook Deathberries.
Erik Payne is een geheimagent bij een bedrijf genaamd code clocks. Hij werkt aan mission black pill. Een proffessor geeft mensen pillen, maar niemand weet wie die pillen zijn, wat ze doen en wie de mensen zijn die ze slikken. Wanneer zijn colegaas, Chase, een half vernietigde hardeschrijf weet te repareren kunnen ze er een bestand van af lezen. Het is het profiel van een van de tieners die de pillen slikken. Het is zijn dochter. Tegelijkertijd komt Mandy, ook iemand uit zijn team, er achter dat een criminele organisatie ook heel erg geïntreseerd is in deze kinderen. Het is de vraag of hij zijn dochter nog op tijd weet te vinden en weet te overtuigen om te stoppen met die pillen.

Zet alsjeblieft in de reactie wat je er van vind.

Arlette

Reageer (3)

  • Ninuturu

    klinkt wel interessant

    1 decennium geleden
  • Aora

    niet echt een verhaal voor mij maar op zich wel leuk

    1 decennium geleden
  • 1Dfananna

    LEUK!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen