Foto bij 11. Alice Valentine Hoekstra

(:

Ik word om 9 uur ‘s ochtends wakker, toen ik in de spiegel keek zag ik dat mijn haar verschrikkelijk zat. Natuurlijk, op één van de belangrijkste dagen van mijn leven besluit mijn haar om lekker in de knoop te gaan zitten en eruit te zien als touw. Ik besluit een douche te nemen en als ik daarmee klaar ben begin ik met mijn haar uit de klit te halen. Langzaam maar zeker begint mijn haar er weer beter uit te zien. Als ik mijn haar eindelijk uit de klit heb kleed ik me aan, ik doe de kleren aan die Lisanne voor me had uitgezocht, samen met een paar bruine schoentjes. Daarna doe ik mijn make-up op. Als ik helemaal klaar ben is het alweer 11 uur. Ik ga ontbijten, als mijn moeder vraagt wat ik vandaag ga doen, antwoord ik dat ik met een vriend ga lunchen. Ze wenst me veel plezier en gaat vervolgens naar haar werk, mijn moeder moet veel werken omdat mijn vader is overleden toen ik 4 was. Als mijn moeder weg is, ruim ik de tafel af en kijk wat tv. Ik ga even in de tuin zitten en lees een boek. Als ik mijn boek uitheb en op de klok kijk is het alweer kwart voor 12! Sh*t! denk ik. Ik pak mijn spullen en ga op weg naar het strand.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen