Lily Rosé
De volgende word ik wakker van de zon die op mijn gezicht schijnt.ik kijk om m heen en zie dat iedereen nog slaapt. Ik probeer me om te draaien maar dat lukt niet omdat zijn zijn armen strak om me heen heeft getrokken. Met veel moeite ben ik van mijn rug op mijn buik gaan liggen. Mijn gezicht is een paar centimeter van het zijne. Ik begin op zijn gezicht te blazen. Langzaam opent hij zijn ogen. 'hè!' snel sla ik mijn hand voor zijn mond. 'sorry Zayn' fluister ik. Ik glimlach onschuldig naar hem. Hij lacht en geeft me een kus op mijn voorhoofd. 'goedemorgen, goed geslapen?' mompelt hij. 'ja super!' zeg ik vrolijk. Hij kreunt. 'Ugh jij ookaltijd met je vrolijkheid, het is ochtend!' 'haha i know' ik geef hem een kus op zijn wang en sta dan op. Ik loop naar de keuken en pak wat te drinken. De jongens hebben echt een mooi huis. Ik kijk uit het raam naar de achtertuin. Dan valt mijn oog op de tuinslang. Ik krijg een gemene grijns op mijn gezicht. Ik loop stil terug naar de woonkamer. 'Zayn!' Hij opend zijn ogen weer. Ik wenk hem dat hij me moet volgen. Dan loop ik de keuken weer in. Na een tijdje komt hij naast me staan. 'wat is er?' vraagt hij gapend. 'kun je me ergens mee helpen?' 'waarmee? Ik vertrouw die grijns van jouw niet' ik trek hem mee naar het raam en wijs naar de tuinslang. Zayn snapt wat ik wil doen en krijgt ook een grijns op zijn gezicht. Hij doet de Keukendeur open en loopt naar de tuinslang. Hij sluit hem aan op de kraan en zet die aan. We lopen samen naar de woonkamer en ik draai de tuinslang open. Meteen spuit het koude water door de kamer. Met een schreeuw word iedereen wakker. Zze kijken even verwilderd om zich heen en zien dan Zayn en mij dan in de deur opening staan. Ik val lachend op de grond. Harry en Louis hebben de tuinslang ondertussen van Zayn afgepakt en rennen nu achter hem aan. Ik zie Niall op mij afkomen. Ik probeer nog op te staan, maar Niall heeft me al opgetild. Hij rent naar buiten met mij gillend op zijn schouder. Ik ska het mijn vuisten op zijn rug maar hij reageert er niet op. 'Niall zet me neer!!!' na een tijdje stopt hij. Maar voor dat ik op kan kijken word ik door de lucht gegooid. Hoestend kom ik weer boven water. Niall heeft helemaal de slappe lach. Dan komt Zayn de tuin inrennen met Louis en Harry erachter aan met de tuinslang. Daarachteraan komt Liam met een emmer. Niall is even afgeleid dus hij merkt niet dat ik stil naar de kant zwem en er uit klim. Ik loop in een boog om hem heen en ren dan gillend op hem af. Hij draait zich geschrokken om voor ik boven op hem spring. Samen vallen we in het zwembad. Lachend kom ik weer boven en zwem naar de kant. Een eindje verder hangt Niall ook hoestend aan de kant. Zayn,Louis en Harry staan lachend een eindje verderop te kijken. Liam loopt naar mij toe en trekt me uit het zwembad. Hij is nog helemaal niet nat dus ik geef hem maar een knuffel. 'Lily!' lachend loop ik naar Louis, Harry en Zayn en geef ze een highfive.
Even later zitten we allemaal in de tuin. Lekker in het zonnetje. Niall geeft iedereen een handdoek en komt dan naast mij zitten. Hij slaat een grote handdoek om mijn schouders.'thanks Nialler, en sorry voor zonet' ik geef hem een kus opzijn wang. 'het is oke, het was wel een goede grap' hij glimlacht even lief naar me. 'oke wat gaan we doen?!' vraagt Lou overenthousiast. Niall, Harry en Zayn beginnen metteen allemaal dingen te schreeuwen maar Liam onderbreekt ze. ' we moeten naar de studio jongens ' Harry,Louis,Zayn en Niall kijken metteen sip naar mij. 'het is oke jongens, ik moest toch maar weer eens naar huis' Zayn kijkt me even bezorgt aan. Ik sta op en geef iedereen een knuffel. Zayn loopt met me mee naar de voordeur. Ik geef hem nog een knuffel en een kus op zijn wang. 'bedankt voor alles Zayn' ' je bent altijd welkom dat weet je hè,' ik knik en geef hem nog een knuffel. Ik zwaai nog een keer en loop dan de straat op. Op weg naar huis. Waarschijnlijk hebben ze niet eens gemerkt dat ik weg was.
Er zijn nog geen reacties.