Foto bij 10. Alice Valentine Hoekstra

Als ik in mijn kamer sta besluit ik dat ik eerst moet douchen aangezien ik helemaal onder het zand zit van het strand. Als ik eenmaal heb gedoucht pak ik mijn laptop en start ik skype op. Zodra ik ben aangemeld belt Lisanne me. ‘Hee Alice!’ ‘Hee lis!’ ‘Hoe is het?’ ‘Goedhoor! Je raad nooit wat me is overkomen!’ en ik begin bijna te gillen. ‘Je maakt me nieuwsgierig alice, vertel op!’ Ik vertel haar over vanmiddag, en ze begint te gillen ‘oh mijn god alice! jij hebt gewoon een facking date met Niall uit One Direction! omg, als ik een keer langskom stel je me wel voor aan hem en zijn vrienden he! dat doe je toch wel alice?’ ik moet lachen om haar smekende gezicht. ‘Tuurlijk lis, maar verwacht maar niet te veel hoor, want hij vraagt waarschijnlijk duizenden meisjes uit en ik ben daar gewoon eentje van.’ Lisanne begint te lachen, ‘Tuurlijk niet joh, denk je echt dat hij zo’n player is ofzo?’ Ik lach, Lisanne weet me altijd weer op te vrolijken. ‘Maar lis, je moet me even helpen! Wat moet ik morgen aan?’ Lisanne schiet in de lach. ‘Laat me je kledingkast maar eens zien, eehm, Ooh je moet dat zwarte korte broekje aandoen, ja die ja. En dan met dat lichtblauwe bloesje! Als Niall je nu niet meer leuk vind dan weet ik het ook niet meer hoor’ ik lach en kijk naar de outfit die Lisanne zojuist even heeft samengesteld, ze heeft een goed gevoel voor mode. ‘Lis, poppie, ik ga slapen.’ ‘Ooh okee, welterusten Alice! en vertel me alles over je date morgen oke?’ ‘Haha isgoed hoor, doeidoei!’ ‘Doeidoei!!’ ik hang op en sluit skype af, ik kijk nog even op twitter en vervolgens sluit ik ook mijn laptop af en doe mijn pyjama aan, als ik in bed lig kan ik niet slapen, mijn buik kriebelt helemaal omdat ik zo zenuwachtig voor morgen. Na ongeveer een uur val ik toch nog in slaap.



Ja mensen ik verwacht nu wel een beloning voor mijn 10e hoofdstuk hoor hihi :$ het zou in ieder geval heel aardig zijn. En als jullie een leuk verhaal hebben mogen jullie best de link ervan even zeggen want ik verveel me de laatste tijd nogal :$

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen