Dream 35.
Sacha
Voorzichtig opende ik mijn ogen. Ik keek de kamer rond. Waar was ik? Al gauw herkende ik het. Pas toen merkte ik dat iemand bij me op bed zat: Harry Styles?! Ik sperde mijn ogen open en herinnerde alles weer. Ik keek hem aan en hij gaf me een lieve glimlach. "Hello beautiful, you had a nice sleep?" ik voelde dat ik bloosde en ik knikte. "Common, let's go to the rest." zei hij en hij stak een hand naar me uit. Dankbaar pakte ik hem aan en hij trok me overeind.
We kwamen weer in de kamer, de rest was er ook, maar er was iets anders. Er klopte iets niet. Zayn zat naast Anouk en had een arm om haar heen geslagen. Hayette zat met rode ogen op de bank tegen Jake aan genesteld. Marcha en Niall zaten samen uit een bak popcorn te eten. Jana lag met haar hoofd op Liam's schouder naar de tv te kijken en Dorinde lag tegen Louis aan die rustig met zijn handen door haar haar ging. Ik pakte mijn mobiel uit mijn broekzak: het was 11 uur 's avonds. Ik was helemaal niet moe meer. Snel zocht ik een plekje tussen de rest. Harry kwam naast me zitten. Ik snapte er helemaal niks meer van. Ik griste de afstandsbediening van tafel en keek iedereen aan. Ik zette het geluid van de tv uit en iedereen keek verbaast naar mij. "What is this?" vroeg ik verward. Volgens mij had iedereen nu pas door wat er eigenlijk aan de hand was. "Did we make sort of a switch? Cause... " Ik wist niet meer wat te zeggen. Niemand zei wat. Zayn plantte een kusje in Anouk's nek, Jake drukte Hayette nog steviger tegen zich aan, Marcha en Niall keken even naar elkaar en glimlachten, Liam drukte een klein kusje op Jana's voorhoofd en Louis streek wat haren uit Dorinde's gezicht. Ik keek naar Harry. Misschien had iedereen wel gelijk. Dan waren ik en Harry over. Ik kon merken dat Harry precies hetzelfde dacht. Ik en Harry? Zou dat wat zijn? Hij was wel heel knap, en hij was aardig en lief voor me. En misschien ging hij niet zomaar vreemd zoals Zayn deed. Plots duwde Harry me achterover op de bank waardoor Liam en Jana ruimte moesten maken voor ons en hij drukte zijn lippen stevig op die van mij. Ik zoende rustig met hem mee. Ik vond het niet eens erg. Ik vond het geweldig!
Er zijn nog geen reacties.