Foto bij Chapter 6

POV; Carly 'Car' Miller

Als ik zie dat Katherine op de stoel van Dean gaat zitten, bedenk ik me geen moment, en ga op de schoot van Sam zitten. “Vind je het erg?” vraag ik verleidelijk aan hem, en bijt op mijn lip. Hij slikt en probeert zijn blik af te wenden. Grinnikend kijk ik hem aan. “Don’t be shy, my dear…” fluister ik in zijn oor, pak zijn in vast, en draai het naar mij toe. Ik zie hoe zijn blik naar mijn borsten gaan, en daar blijft hangen. Lachend ga ik wat beter op zijn schoot zitten, en kijk naar Dean zijn optreden. Niet slecht eigenlijk. Maar toch waren wij beter. Vanuit mijn ooghoek zag ik iemand het café binnenkomen, en was toen verdwenen. Even keek ik verbaasd om me heen, of ik de man zag. “Car? Caaarr? CAR!” riep Kath in mijn oor. Geschrokken keek ik haar aan. “Alles goed Car?” snel knikte ik, “ik dacht dat ik iemand zag… Waarschijnlijk niets.” Sam keek me bedenkelijk aan. Grinnikend om zijn blik aaide ik even over zijn wang. Dean was klaar met zijn peformance, en wandelde terug naar hier. Tot ik de man terug zag, ik keek recht in zijn ogen en hij keek terug… Zijn ogen waren zwart! Snel sprong ik op, “Kath,” siste ik naar haar, en knikte ongezien naar de man. Snel volgde ze mijn blik, en snapte het al meteen. “Laten we het vanavond uitzoeken.” Fluisterde ze terug. Snel knikte ik en ging terug op Sam’s schoot zitten die mij verbaasd aankeek. Dean en Kath waren verzeild geraakt in een discussie wat er grappig uitzag. Al snel begon ‘Hangover’ van Taio Cruz en Flo Rida te spelen. Lachend zat ik wat te dansen op Sam’s schoot, die ook al wat losser kwam. Totdat er plots geweerschoten klonken op de straat. Plots was iedereen stil, zelfs de muziek was gestopt. Er wandelde twee mannen binnen, één herkende ik van daarstraks. “Dat is hem!” riep ik naar Kath, en nam mijn zout geweer. Kath volgde mijn voorbeeld en… De jongens deden hetzelfde! Om verbaasd te zijn had ik geen tijd, want de mannen renden al weg. Snel liepen we ze achterna, langs de achterdeur naar buiten. Ik werd meteen geraakt door de vuist van één van de demonen, en werd onderuitgehaald. Snel sprong ik vermoeid en met pijn op, en liep verder over straat, en zag twee politiemannen daar dood neerliggen. Snel pakte ik van één van de politiemannen zijn knuppel, en liep verder. Plots renden Dean en Sam, van een andere straat uit, naar de twee mannen en schoten op hun. Maar pech voor ons allemaal, ze verdwenen. Gefrustreerd en kwaad gooide ik de knuppel neer. Kwaad wandelde ik naar hun en wees met een priemende vinger naar hun, “STELLETJE AMATEURS! WETEN JULLIE NIET WAT JULLIE HEBBEN GEDAAN? NU KOMEN ZE ZEKER TERUG VOOR WRAAK!” voor ik ze iets kon aandoen, trok Katherine me naar achter werpte een snelle kwade blik naar de jongens, en strompelde samen met mij naar de Mustang. Ik hoorde ze achtermij nog wat zeggen, en voelde dan een arm onder mijn mijn knieholtes, en achter mijn rug. Ik voelde hoe ik van de grond opgetild werd. Kwaad keek ik degene aan die me droeg, “Wat denk je wel niet dat je aanhet doen bent?!!” riep ik kwaad naar Sam. “Je bent gewond en moet verzorgd worden!” gromde hij kwaad terug. “Waar staat jullie auto?” onderbrak Dean ons onderlinge geroep. Kath wees naar de oude Ford Mustang. Dean trok zijn wenkbrauw op, en ondersteunde Kath verder naar de auto.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen