22.

‘Wow,’zegt Nick alleen maar. Hij lacht. ‘Geweldig goed! Echt waar! Mooie, super mooie tekst en goed gespeeld,’zegt hij lachend.
‘Nou, nou. Zo goed is het ook weer niet. Zolang speel ik ook nog niet gitaar ofzo,’zeg je blozend.
‘Ik ben trots op je. Het is echt een prachtig liedje. Ik wou dat ik op het idee was gekomen. Dan had ik die single uitgebracht in plaats van Burnin’ Up,’zegt hij met een knipoog.
‘Omg, Nick! Kon je geen groter compliment geven waardoor ik me nog meer verlegen voel?’vraag je lachend.
Nick duwt je speels aan. ‘Ik zal zorgen dat je binnenkort mee gaat op tour en elke avond in het voorprogramma speelt.’
‘Haha, als je het maar laat,’zeg je lachend.
Je geeft je gitaar aan Nick. ‘Speel maar een liedje,’zeg je met een lach.
‘Nou, wat is je lievelingsliedje van ons?’
‘Pff, dat zijn wel meerde. Ik ben echt helemaal gek op That’s Just The Way We Roll. Maar Poor Unfortunate Souls vind ik ook tof. En Can’t Have You.. en en.. Alles eigenlijk wel. Maar op het moment die eerste dus,’zeg je met een lach.
‘Hm, oké.’ Nick probeert eerst wat en begint dan te spelen. De akoestische versie van je lievelingssong. Je neuriet vrolijk mee.
‘Nog meer?’vraagt Nick als hij klaar is.
‘Mm, nee. Dat wil ik sparen voor het concert,’zeg je met een knipoog.
‘Oh, het is goed dat je dat zegt. Gaan jij en Mira morgen mee, morgen? Met z’n vijven nog voor de laatste keer weg,’zegt Nick en zet de gitaar weer terug.
‘Ja, is gg… ohnee. We zouden spullen gaan kopen voor het concert. We gaan die dag eerder weg van school enzo. We willen graag wat vooraan staan, snap je?’
‘Hm, wij gaan wel mee. Kunnen we ook eens zien hoe fans zich voorbereiden. En we kunnen nog tips geven, want van die lichtstokjes? Dat is gewoon weggegooid geld. Die doen het nooit zo goed en vallen niet op voor ons en Avril,’zegt Nick met een bedrukt gezicht.
Je grinnikend. ‘Oké, ook goed. Vind Mira vast niet erg. Denk je trouwens dat het wat wordt tussen haar en Joe?’vraag je.
‘Ja, denk het wel. Joe heeft het echt zoveel over haar. Zij ook over hem?’
Je knikt. ‘Echt wel, ze praat me de oren van mijn kop.’ Je rolt met je ogen.
Nick en jij liggen al weer in een deuk.

‘Gosh, ik heb echt zoveel zin om Joe weer te zien,’zegt Mira als ze de slot van haar fiets open maakt.
‘Kind, kun je het een moment niet over hem hebben?’vraag je lachend.
‘Nou, sorry hoor,’zegt Mira en snuift verontwaardigd. Je grinnikt.
‘Toch leuk dat ze met ons mee gaan hé?! Dat maken zij natuurlijk ook nooit mee.’
‘Nee, inderdaad. En winkelen is altijd wel leuk. Maar met jongens? Het verbaast me dat zij het wel leuk vinden,’zegt Mira lachend.
‘Ja, eigenlijk wel. Ach, dat zijn tenminste nog eens jongens,’zeg je lachend en stapt op je fiets.
Snel fietsen jullie naar de plek waar jullie hebben af gesproken met de Jonas Brothers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen