Chapter 4
POV; Carly 'Car' Miller
Lachend kijken we naar de mensen die meedoen met de karaoke.
“Kath, ik ben even naar het toilet!” roep ik in haar oor omdat de muziek zo luid staat. Kath knikt ten teken dat het goed is. Zo snel mogelijk spring ik van mijn barkruk en wandel zo sexy mogelijk naar het vrouwentoilet.
Net als ik langs de voordeur wandel, komen er twee knappe mannen binnen, en ik voel gewoon de blik van degene met het korte haar op mijn kont branden. Grijnzend wandel ik het toilet binnen, en draai me om om de deur te sluiten, waarbij mijn blik kruist met die van degene met het iets langere haar, en knipoog naar hem, waarna ik de deur sluit.
Als ik terug kom, zie ik de twee mannen ergens verderop aan een tafeltje zitten. Snel wandel ik terug naar Kath, en zeg met een big smile: “Er zijn twee hotties aangekomen. Schuin achterons.” Grijnzend kijkt Kath me aan, plakt dan een pokerface op haar gezicht, en draait zich zo normaal mogelijk om op haar kruk en kijkt naar de plek wat ik had beschreven. Al snel kwam er een lichte grijns op haar gezicht te liggen.
“Hé weetje wat?” zeg ik en ze draait zich vragend naar me om, “wat als we nu meedoen met karaoke?” Lachen schud ze haar hoofd. “Komop Kath! Geef toe! We hebben prachtige stemmen!” Net als ik dat zeg, komt de man met het korte haar tussen ons staan om drinken te bestellen. Hij kijkt ons grijnzend aan en kijkt dan naar de barman, “drie shots graag.” De barman knikt en geeft de man de drie shots. “Wat moet je nou met drie shots?” stoot ik sarcastisch uit. Grijnzend kijk hij me aan, en geef Kath en mij elks een shot, “geen dank!” zegt hij terwijl hij terug naar zijn vriend wandeld. Vragend kijk ik Kath aan, maar zij haalt haar schouders op. Grinnikend sla ik de shot achterover, en Kath volgt als snel mijn voorbeeld. “Dus?” begin ik, “gaan we zingen of hoe zit het?” Kath antwoord niet, maar wandeld al meteen naar DJ om te zeggen welk liedje we gaan zingen. Grijnzend loop ik haar achterna.
Er zijn nog geen reacties.