Foto bij It's almost christmas !

Snel loop ik weer naar binnen en laat mezelf op het bed vallen. "Wauw, Juul goeie smaak ! heeft ie miss een vriend?" vraagt Sohie lachend. Weer begin ik te lachen. "Hij is echt leuk hè ?" "Jaa echt wel !" antwoord Sophie enthousiast.
"....Jaa, oke dankuwel, dag" en Sophie hangt op. "Is de pizza besteld ?" vraag ik aan Sophie. "jep" en ze loopt naar de tv en doet hem aan. "Ik ga even douchen Soof" "oke dan!" Ik loop langs ons kamerraam en kijk naar Lucas zijn kamer. ik zie hem muziek luisteren en achter zijn computer zitten. Snel doe ik de gordijnen dicht en stap onder de douche. Na 10 minuten lekker warm douchen, doe ik mijn warme pyjama aan met heerlijke pantoffels. Ik zie Sophie ook al in der pyjama de pizza aannemen. "Merci" zegt ze en ze doet de deur dicht. Samen gaan we aan het tafeltje zitten en kijken tv. "hmm, heerlijke pizza" "Ja weet ik Soof maar je hoeft echt niet te spugen" "sorry" zegt ze terug. Als de pizza op is gaan we op onze buik tv kijken op het bed. "It's almost Christmas, people are getting ready for christmas eve" zegt de vrouw op het nieuws. Na nog 3 afleveringen van Glee op dvd. Doen we het licht uit en gaan slapen, Midden in de nacht word ik wakker. Ik loop naar het raam, en zie Lucas in zijn raam, met een gitaar. Hij zingt iets in het Frans, en ziet me dan staan. "Goodnight lady" "Hi Lucas, that was very good, but I have to go to sleep, I'm sorry" "that's alright sweet dreams" en geeft een knipoog. Snel doe ik het raam dicht en ga weer liggen. Die nacht droom ik alleen nog maar over Lucas, mischien speelde hij dat nummer wel voor mij ?..........

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen