Foto bij Lucas

"Mam, ik ga even naar het park !" "is goed wees om half 2 thuis dan gaan we eten" "jaja" zeg ik terwijl ik me jas pak. Ik loop het hotel uit en sla linksaf, ik kom na 5 minutjes lopen bij het park uit. Ik ga zitten op een bankje en haal de sneeuw van mijn laarzen af. Opeens voel ik iets tegen mijn been. "hee wat is dat nou? awhh het is een kleine puppy" zeg ik terwijl ik het kleine hondje aai. "Boris, ne font que" hoor ik een jongen zeg. Ik draai me om en zij een jongen staan met bruin kort haar, hij heeft een riem vast. "Sorry, what did you just say?" vraag ik aan de jongen. "ooh, haha" begint de jongen te lachen. "what's so funny ?" vraag ik aan de jongen. "sorry, i didn't know you don't speek French" "oooh, alright what's his name ?" en ik wijs naar de puppy. De jongen loopt naar me toe en gaat ook op het bankje zitten. "This little guy is Boris, and my name is Lucas" en de jongen glimlacht en steekt zijn hand uit. Ik schud zijn hand en zeg verlegen. "Hi, Lucas my name is Julia, your puppy is very cute" "Thank you, uhm.. Julia where you from ?" "I'm from Holland, i won a contest" "ooh great, listen Julia, can I have your phone number ?" vraagt de jongen met een lief lachje. Ik lach verlegen en zeg "sure, its 0674541058" "thank you, I have to go !, come Boris let's go" en de jongen loopt weg. Ik kijk achterom en zwaai, de jongen draait zich ook om, lacht en loopt weer verder. "wauw" zeg ik hardop en ik begin te giechelen. Ik kijk op mijn mobiel: 13.15 ik moet gaan. Ik sta op en begin te lopen. Ondertussen krijg ik een smsje: I like you. Lucas. Ineens krijg ik kriebels in mijn buik en loop het hotel binnen, ik ren de trappen op en doe mijn deur open. Sophie ligt tv te kijken en leest een tijdschrift. Ze ziet dat ik een grote grijns op me gezicht hebt een vraagt: "wat is er nou weer met jouw gekkie ?" ik leg alles uit en samen rennen we naar het balkon en beginnen te roepen "LUCAS" we lachen hard maar dan gaat er tegeover ons een raam open. Daar staat hij Lucas, hij kijkt vragend en roept: "Heey Julia !" ik zwaai en moet lachen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen