Foto bij Chapter 2

POV; Carly 'Car' Miller

Met mijn kort shortje, mijn combats, mijn kort shirtje met de Amerikaanse vlag erop, en mijn helm met ‘beautiful monster’ erop, zit ik op mijn rode Kawasaki te racen naar Collinsville.
Grinnikend nam ik mijn Ipod in mijn handen, als ik plots het liedje: ‘Shoot To Thrill’ van ACDC hoor, en zet het op het hoogste volume.
Grijnzend scheur tussen alle auto’s heen, die geïrriteerd toeteren, of hun middelvinger naar me uitsteken, waarbij ik alleen maar sneller ga rijden.

Na een vlotte, best wel leuke, rit kom ik uiteindelijk aan in Collinsville. Het ziet er nog precies uit zoals vroeger. Ik stop voor het café waar we hebben afgesproken, stap van mijn motor af, en doe mijn helm uit waarbij ik in slowmotion mijn haar loszwaai, waarbij ik veel gefluit te horen krijg. Grijnzend doe ik mijn motor opslot, en hang mijn helm aan het stuur.
Met een big smile open ik de café deur, waarbij direct alle blikken op mij gericht zijn. Iedereen negerend loop ik naar de bar en ga daar op een kruk zitten, naast iemand die ik maar al te goed ken. “één whiskey” zei ik tegen de barman, en draaide me grijnzend om naar Katherine, “Damn Car! Wat ben je veranderd” stootte ze uit toen ze me aandachtig van top tot teen bekeek. Grinnikend bekeek ik haar ook eens, “Jij bent integendeel helemaal niets veranderd!”. Lachend rolde ze haar ogen, “Heb je een motel? Of hotel? Of wat dan ook?” vroeg ik haar toen ik mijn whiskey kreeg. “Ja, een motel hierwat verder op. En geloof me, het spookt hier rond met gespierde jongens” voegde ze er grinnikend aantoe. Lachend schudde ik mijn hoofd. “Goed,” ik sloeg de rest van mijn whiskey achterover, “laten we gaan”.
Samen stonden we op, wat voor een sexy effect gaf, omdat we allebei tegenlijk door het café wandelde in onze korte shortjes en shirtjes.
“OHMYGAWTT!” gilde Kat uit toen we bij mijn motor stonden, “IS DIE VAN JOU?”
“Wat denkjezelf?” grijnzend keek ik haar aan. “HET IS PRACHTIG!”.
Lachend nam ik de helm van het stuur, en zette het op mijn hoofd. Na nog wat bewondering, en complimenten van mijn Kawasaki, wandelde Kat naar haar Ford Mustang.
Zij reed voor, terwijl ik haar volgde naar het Motel.

Eens in het motel, nam ik mijn zak van mijn motor, en smeet die op het grootste bed, “INBESLAG GENOMEN DOOR CARLY MILLER! AFGEPOT!” gilde ik. Met een pruillipje keek Kat mij aan. “Denkje echt dat je zo dit bed krijgt? HELL NO!”. Grommend wandelde ze dan toch naar het andere bed, en plofte daarop neer, “Goed hé? Zo’n vakantie. Niets aan je kop. Alleen maar feesten.” Zuchtte ze. Grijnzend keek ik haar aan, “vanavond clubje doen?”. Grijnzend keek ze terug, sprong op het bed, en begon al te dansen. Lachend sprong ik mee op haar bed, en begon ook te dansen, wat uitliep op een kussengevecht.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen