Break up
Zoey pov.
Ik schrik als ik zie dat het Chunji is die in de kamer staat. Hij was toch weg? Waarom is die hier? Ik word rood en kijk omlaag. “Yah!” roept Chunji. Ik schrik van die toon, hij heeft nog nooit geschreeuwd tegen me. “Zoey, waarom zoen je met Taemin?! Je weet toch dat wij verkering hebben?! Ik heb ook veel meisjes achter me aan, maar zie je mij vreemdgaan?!” zegt Chunji boos. Ik weet niet wat ik moet zeggen. “Het is uit!” roept Chunji boos en loopt weg. Ik wil opstaan, maar verlies mijn evenwicht en valt terug op bed. “Zoey gaat het?” vraagt Taemin en kijkt me aan. Ik knik ja en staat rustig op en rent meteen achter Chunji aan. “Chunji, wacht!!” roep ik. Chunji loopt boos verder.
Chunji Pov.
Ik schrik als ik zie dat Taemin en Zoey zoenen met elkaar, volgens mij ook nog zelfs met de tong. Ik word boos en zeg “Wat doen jullie?!”. Ze schrikken allebei en stoppen direct. Zoey weet niet wat ze moet doen. “Yah!” roep ik boos, Zoey schrikt daar van. Ik heb nog nooit tegen haar geschreeuwd, maar nu ben ik echt boos op haar. “Zoey, waarom zoen je met Taemin?! Je weet toch dat wij verkering hebben?! Ik heb ook veel meisjes achter me aan, maar zie je mij vreemdgaan?!” zeg ik boos “het is uit!”roep ik en loop boos de kamer uit. Pas na een paar seconden komt Zoey achter me aangerend, ik loop gewoon verder. Nu neem ik haar ook niet meer terug, ik weet via allemaal vrienden dat ze Taemin leuk vond, al zelfs voor mij, maar moet ze dan perse zoenen als we hebben? Ik loop het ziekenhuis uit en loopt terug naar mijn huis toe. Zoey stopt met rennen als ze me naar buiten ziet lopen en ze loopt terug naar haar kamer toe.
Taemin pov.
Okey, ik ben er nog steeds niet helemaal erover uit wat er allemaal gebeurd is daarnet. Ik zit op bed te wachten op Zoey tot dat ze terugkomt. Ik kijk een beetje rond. Ze komt teruglopen en gaat zitten naast me. Ik kijk naar haar, ik zie dat ze gehuild heeft en wrijf de zwarte strepen weg. We gaan zo naar huis toe. Eigenlijk ben ik nu best blij, Zoey heeft geen relatie meer met Chunji en nu kan ik verkering met haar krijgen, maar ik moet een tijdje wachten, anders is het te snel. Zoey kijkt naar me en kijkt dan weer omlaag. Na een paar minuten stilte vraag ik “Kom zullen we gaan? Iets eten?”. Ze knikt ja en staat op. “Maar ik zou nog wel ff je make-up bijwerken” grap ik. Ze kijkt in de spiegel en schrikt een beetje, haar make-up is best wel uitgelekt en ze wrijft alles weg met een nat doekje. De doek haar schoenen aan en haar jas die ik snel had meegenomen en we lopen samen arm in arm het ziekenhuis uit. Mensen staren ons na, het maakt mij niks uit. Ik hoop dat ze niet teveel gaan roddelen over Zoey en Chunji die uit elkaar zijn. We lopen terug naar huis toe.
Reageer (1)
Heeeeyy lieffie <3
1 decennium geledenhij is neit slecht ..
onze story is gewoon beter ^^
nja Seeya
Love YOu My twin ^^
Saranghae <3
you twinnetje <3