002
ik sta voor een groot verlicht gebouw. aarzelend loop ik naar binnen.
ik hoop zo erg dat het groepje van jake er niet is. gelukkig, ik zie ze niet. ik loop naar de bar en bestel een bacardi cola.
ik wist dat het niet goed was om zo met de situatie om te gaan, maar dat kon me op dit moment niet schelen. one direction had even pauze genomen, en stonden met een groepje meiden te kletsen. alleen harry zag ik niet. persoonlijk vond ik harry het leukste, hij kon ook het beste zingen. ik wilde ook naar het groepje van de kletsende meiden, maar daar kreeg ik zeker weer zo'n kut opmerking. dat kon ik dus beter niet doen. de pauze was voorbij want ze zette een vrolijk what makes you beatiful in.iedereen zong vrolijk mee, en ik besloot dat ook te doen.
opeens voelde ik een hand die me ruw wegtrok. ik wilde schreeuwen, maar de hand op mijn mond kreeg ik niet weg. ik werd ergens naartoe gesleept, en voelde een doffe klap. ik keek op.
ik lag buiten, op de grond. ik voelde een warme straal over mijn gezicht lopen. ik legde mijn hand erop: bloed.
ik voelde een snijdende pijn in mijn hals, maar gaf geen kik.
ik werd aan mijn haren omhoog getrokken, en zag het gemene gezicht van jake. 'zozo Rose, gezellig feestje hierzo he'
Er zijn nog geen reacties.