Renée

Met mijn ogen open staar ik naar de fel blauwe hemel, gregroy slaapt nog rustig maar ik kon de slaap niet meer vatten. Er waren twee langen weken verstreken, beiden raakte we uitgeput en voelde we ons hele dagen futloos. Wel leerde we elkaar steeds beter kennen zo was ik er achtergekomen dat hij profvoetballer was bij de kampioensclub Ajax Amsterdam, ik als fysiotherapeute had veel voetballers gezien en geholpen maar zelf kijk ik nooit naar dat spelletje. Ik ga recht opzitten en gooi de handdoek slash deken van mezelf af en ga in kleermakerszit zitten. Ik schrik als ik de rode bloedvlekken op het kussen en over mijn benen zie zitten beschaamd kijk ik even snel naar gregory die gelukkig nog steeds lekker ligt te slapen. Pak mijn bikini en broekje en ren naar de zee waar ik mijn kleding snel uit doet. En ga dan in de zee zitten ik had niks geen spullen bij me om het bloeden op te vangen. 'Hey goeiemorgen' gregory komt naast me zitten en kijkt mij peilend aan 'Ben je ongesteld? ik eh zag de kussens' ik knik beschaamd en voel hoe het bloed omhoog stijg en kijk snel de andere kant op. 'Heb je daar ehm dingen voor bij je?' ik schud mijn hoofd 'Hoelang duurt zoiets?' '4 dagen meestal' hij knikt peinzend 'Ik heb ook die dingen niet bij me' grijnst hij jongensachtig 'Nee?' hij schud zijn hoofd en kijkt me dan serieus aan 'Schaam je maar niet hoor, het is niet anders' 'Ik hou je wel gezelschap in het water vandaag' ik knik dankbaar en glimlach een beetje verlegen naar hem. 'Weetje wat ik ga wel even fruit pakken en de kokos en dan eten we die gewoon hier op. Nog voordat hij uitgepraat is loopt hij al weg en gaat zover ik kan zien opzoek naar eten en naar een nieuwe kokosnoot. 'Zo u eten' hij glimlacht en geeft mij een banaan en een tros druiven en een halve kokosnoot. Stilletjes eet ik het op en kijk naar het prachtige uitzicht. 'Echt ik heb er alles voor over om weer in nederland te zijn' gregory knikt instemmend en gaat op zijn rug liggen. 'Wat mis je het meest?' 'Mijn lieve kleine schatige neefjes en nichtjes' hij glimlacht en kijkt mij met een vreemde blik aan 'Jij?' 'Ehm gewoon het thuis zijn, de mensen nog niet zozeer ben wel vaker lang van huis maar gewoon veilig ergens zijn lijkt me wel prettig' ik lach zachtjes en ga dan ook op mijn rug liggen. 'Ik heb een idee' ik ga recht opzitten en kijk gregory aan 'Aan die kant van het eiland staat de stroming anders als we nu een lijk in het water gooien wie weet komt die dan aan ergens en dan gaan ze zoeken?' verbijsterd kijkt hij mij aan 'geen goed idee?' mijn enthousiasme daalt weer en ik denk er nog een keer over na 'Nee misschien is het geen goed idee, en is het heel asociaal al doen we zoiets' 'het is de enige manier denk ik.' klinkt gregory zijn stem timide. 'Maar laten we nog 5 dagen wachten als er dan nog niets is gebeurd dan doen we het'

Reageer (4)

  • xlhovee

    Echt nu alweer een topverhaal van je! Snel verderr

    1 decennium geleden
  • litllebitch

    hhahaa wat @MESSIBI zegt ,
    maaaruh snel veder xx

    1 decennium geleden
  • QueenMary

    autsj. that's so awkward. maarre. zoiets heb je dan toch wel bij je, als je weet dat je dan ongeveer ongesteld word en dat je dan op vakantie gaat? :')

    1 decennium geleden
  • Nelinuh

    heel snel verder!

    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen