Chapter 4
Srry guys, was nogal inspi loos, maar Fabi heeft me een heel goed idee gegeven!
Luna Lovegood
In stilte liepen we door de Diagon Alley. Overal liepen dooddoeners die ons in de gaten hielden.
De rest praatte wat op fluistertoon, terwijl ik wat voor me uit staarde.
Ik voelde hoe ik aangestaard werd en toen ik opkeek, keek George met een rood hoofd weg.
We haalden alle spullen die we nodig hadden voor het nieuwe schooljaar en haalde ook nog wat extra andere dingetjes.
Ik knipperde een paar keer met mijn ogen toen de straat begon te draaien voor mijn ogen. Toen zakte ik door mijn benen heen.
Ik rende door een bos,Fred en George rende naast me en Draco en Hermione voor ons.
Toen ik achter me keek, zag ik waarom we aan het rennen waren; Grote blokken ijs vlogen achter ons aan.
Ik voelde een hand rond mijn pols en werd meegetrokken het bos in. De ijsblokken gingen rechtdoor.
We waren Draco en Mione kwijt en vermoeid liet ik me in de armen van George vallen.
Ik keek op toen ik gegrom hoorde komen uit de bosjes achter George. 2 grote bruine ogen keken me vanuit de bosjes aan. Even later kwam er een snuit te voorschijn en daarna zag ik een hele wolf uit de bosjes komen. Ik trok George aan zijn arm en Fred aan zijn hand mee en samen renden we heen, waar we dachten dat het veilig was. Fred wees omhoog en samen klommen we de boom in. Toen we naar beneden keken zagen we een groep van 8 wolven onder ons staan.
Waar zijn we terechtgekomen?
Als ik mijn ogen open kijk ik recht in het bezorgde gezicht van Hermione. "Luna, alles goed?" vraagt ze. Ik knik zachtjes en dan valt me op dat Fred en George achter haar staan.
Fred heeft een hele snee op zijn gezicht. "Wat is er gebeurd?" vraagt ik aan Mione.
Er zijn nog geen reacties.