Foto bij This sucks

Vandaag een post omdat ik jarig ben en ik gewoon inspiratie had!;] hope you like it!

POV Ally
Thuis aangekomen startte ik meteen me laptop op, ik kon niet wachten om Lars te spreken, het was de eerste keer dat ik hem weer zou spreken nadat ik in Barcelona zat, stiekem hoopte ik op het feit dat de vlinders terug waren zodat ik Ibrahim gigantisch kon vergeten en ik niet met me nicht hierover hoefde te praten. Terwijl de laptop was opgestart en me skype aan stond was Lars er niet, hier baalde ik van. We hadden afgesproken en Lars komt gewoon niet opdagen. Ik zuchtte diep en zette me laptop aan de kant waarna ik me languit op bed liet vallen en naar het briefje keek die Ibrahim in mijn hand had geduwt. Op dat moment kwam Lanischa binnen en dus besloot ik snel het briefje onder me kussen te stoppen maar het was al te laat."Wat doe je geheimzinnig?"Vroeg ze. "Niks." zei ik zo onopvallend mogelijk."Je stopte wat weg onder je kussen.'zei ze. "Niet waar"Zei ik terwijl ik me nog is omdraaide "Lieg niet."Zei ze terwijl ze me uit me bed duwde en onder me kussen keek. "Dus je hebt zijn nummer! time to call him."zei ze lachend terwijl ze me haar telefoon gaf. "Nee, ik hou van Lars en ik blijf bij Lars."Zei ik. "Hoelang ga je deze leugens nog vol houden voor je zelf, bel hem spreek wat af en kijk wat het doet."Zei ze. "Ik zeg toch nee." zei ik bot terug ."Oke dan ga ik met hem daten, als jij niet wil."zei ze. "Dat doe je niet!"Zei ik snel terwijl ik meteen bedacht dat dit een domme opmerking was. Voelde ik dan toch iets voor hem. Zonder te wachten op een antwoord van Lanischa besloot ik weg te lopen, ik trok het nummer uit haar handen en gooide de deur met een klap dicht. "Vergeet hem niet te bellen he"riep Lanischa me nog achteraan. Ik zuchtte diep en liep de straten van Barcelona uit waar ik even later op de grond ging zitten. Waarom moest ik nou precies de voetballer ontmoeten die sexy was, die uitstraling had en vooral die elk meisje leuk vind. Ik trok me knieën op en liet me hoofd op me knieën leunen terwijl ik in eens twee handen op me schouders voelde.

Reageer (3)

  • Joshifer

    Lastige situatie... maar van mij mag ze best Ibi bellen =D Ghehe ;p

    1 decennium geleden
  • XxLxX

    Nog gefeliciteerd !! <:)
    Snel verder <3
    'Xxx

    1 decennium geleden
  • MERTENS14

    snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen