Foto bij Breakfest

De zon schijnt door de gordijnen en de vogels fluiten vrolijk. Ik word wakker en kijk op mijn mobiel 8.47 staat er. Ik stap uit mijn bed en rek me uit. Ik doe mijn pantoffels aan en loop naar het raam, zachtjes doe ik de deur open bij het balkon. Ik stap naar buiten en doe de deur weer dicht. "Aaah, hallo vogeltje ook een hele goede morgen !" zeg ik tegen het vogeltje die op de rand van het balkon staat. De vogel fluit terug en schud vlug met z´n hoofdje. Ik grinnik en ga zitten op een wit houten stoeltje. Ik sluit mijn ogen. De zon schijnt vol in mijn gezicht en ik doe mijn ogen weer open. Rustig loop ik naar de douche en stap eronder. Als ik klaar ben kleed ik mijn nieuwe outfit aan. "goedemorgen Juul" hoor ik achter me. "ooh goeiemorgen Soof, lekker geslapen ?" "heeeeerlijk" antwoord Sophie. Ook Sophie stapt onder de douche en gaat zich aankleden. "SOOF, heb jij mijn mascara gezien ?" vraag ik aan Sophie. "check je make-up tasje schat" "JAA !" gil ik hard. Opeens word er op de deur geklopt. "meiden kom we gaan ontbijten!" zegt Sophie´s moeder. "Ja mam we komen eraan!" "SOOOOOOF we gaan ONTBIJTEN!" schreeuw ik door de kamer. "jaja vrouwtje ongeduld" antwoord Sophie. We komen bij een Breakfest restaurant aan. er staat op het glas van het restaurant petit déjeuner geschreven in mooie sierletters. (betekent ontbijt in het frans) We gaan lekker op het terras zitten. De ober komt aan met onze bestelling. voor mij een aardbeienthee en een croissant, voor sophie J´orange met een pistoletje met kaas. En voor de moeders een koffie en een croissant.
"hmmm....dat was pad echt heeel lekker zeg !" zegt Sophie. "Ja zeker dat heeft heel goed gesmaakt !" grinnik ik

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen