Foto bij 0003

sometimes I wonder what is going trough your mind when you see me

Er was al veel volk op het feestje van Matti toen ik toekwam. Iedereen stond in groepjes te praten ofwel te dansen. Ik besloot op zoek te gaan Naar Matti en al gauw vond ik hem aan de bar. Ik geef hem 3 kussen om hem te feliciteren met zijn verjaardag en we praten wat. We bestellen het ene drankje achter het ander en dansen erop los. Hij had een professionele DJ en een coctailmixer uitgenodigd op zijn feestje, het was echt groots. Er waren veel mensen die ik niet kende, juist enkele mensen van bij mij op school die ik wel eens had gezien. Maar toen kwam Lindsey toe, ze was wat later omdat ze eerst nog naar en ander feestje moest. We hingen altijd bij elkaar rond, op school en ook in onze vrije tijd. Om te gaan shoppen, een film te kijken en nog veel andere dingen. Ik zag haar en liep naar haar toe zodat ze niet langer naar me moest zoeken. Toen ik dichter bij haar kwam merkte ik op dat we hetzelfde kleedjeaanhadden. Dat was toevallig want ik wist zelfs niet dat ze het ook had. We gingen terug naar de bar en bij Matti staan. Tot er op een gegeven moment een slowliedje begon. Ik deed onverschillig en bleef gewoon doorpraten tegen Lindsey. Maar opeens werd ik onderbroken door de stem van Matti die in mijn oor fluisterde: ‘Wil je dansen?’ ik wist niet wat ik moest zeggen, en Lindsey reageerde, omdat ze het doorhad wat Matti vroeg, dat ze zich alleen wel zou kunnen redden. Ik draai me om en zeg verlegen ja. We gaan naar de dansvloer en beginnen te dansen. Mijn armen rond zijn nek en de zijne rond mijn heupen. We dansen zachtjes op de maat en eigenlijk geniet ik er wel van. Maar hij zal dit toch vriendschappelijk bedoelen, hoe zou HIJ nu in hemelsnaam op mij verliefd kunnen zijn? Als het einde van het liedje nadert voel ik hoe hij mij steviger vastneemt en hij in mijn oor fluistert: ‘ik vind je heel leuk,Manon…’ en me daarna een kus bijna op mijn lippen geeft, maar net nog niet. ‘Ik vind jou ook heel erg leuk,Matti’ antwoord ik hem, maar bedoelde hij dit nu als meer dan vrienden? Ik was verward. We liepen terug naar de bar en ik zag Lindsey met een drankje in haar handen verontrust naar mij kijken. ‘Ik ga even nog iets bestellen om te drinken, ok meisjes?” zei Matti. We knikken en ik vroeg aan Lindsey waarom ze zo bezorgd keek. “Liam is hier,” zei ze, “en hij heeft je gezien met Matti, denk ik!” “Wat?”Antwoord ik “Dat kan niet!! Heeft hij alles gezien, ook de kus?” “Ik denk van wel…” antwoordde ze stiller omdat ze Matti zag terugkomen met 3 coctails. “Is er een probleem?” vraagt hij. “Nee, nee, kom geef hier die cocktail!” zeg ik opgewekt. Ik had helemaal geen zin meer om naar huis te gaan nu, om dan toch een preek te krijgen van Liam. En trouwens, hoe kwam hij aan Matti’s adres?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen