9.
Harry Potter Pov
Ik zie Daphne wegrennen en wil haar achterna rennen maar hou haar niet bij dus roep ik haar naam maar daar reageert ze ook niet op ze blijft maar doorrennen.
Hermelien Pov
Ik was een beetje geschrokken van de uitbarsting van Daphne.
Nog steeds helemaal van mijn lood loop ik naar de bibiotheek samen met Ron, want Harry was achter Daphne gerent.
"Je zou toch niet denken dat dat bij Daphne haar karakter hoort zo uitvallen tegen de leerkrachten." zegt Ron.
"Ja dat dacht ik ook al. Zou het iets kunnen te maken hebben met het feit dat ze een fee is?" vraag ik aan hem.
"hoe zou ik dat nu moeten weten ik ken niets van hen ik wist alleen dat ze knap waren en geef toe dat zijn ze één voor één." vertelt hij met een grijns op zijn gezicht.
"Ik wil er toch het fijne van weten ik ga het direct opzoeken." zeg ik.
"Ga je daarom naar de Bibliotheek. Nou dan ga ik niet mee hoor. Het klinkt saai alles wat in die boeken staan kan je oo aan Daphne vragen hoor en dat neemt minder tijd in beslag."zegt Ron op een saaie toon.
"Ik had toch ook niet gezegt dat je mee moest of wel dan." zeg ik een beetje gefrusteerd. Na die woorden draait ron zich om en loopt een andere gang in terwijl ik mijn weg doorga naar de bibliotheek.
Ron Pov
Ik loop van Hermelien weg en ga dan maar naar de leerlingenkamer. Als ik in de leerlingenkamer kom zie ik meteen daphne zitten, ze kijkt naar buiten. Heel voorzichtig neem ik naast haar plaats.
"Gaat het een beetje met je?" vraag ik voorzichtig.
"het gaat wel ik kan er gewoon niet tegen dat is al, sorry trouwens voor net in de klas." zegt ze een beetje verlegen.
"Nou ik denk niet dat je dat tegen mij moet zeggen. Ik was niet degene die bijna geen neus meer had." zegt ik op een toon om haar wat op te vrolijke. ze begint te lachen. " Het zou wel beter zijn dan zijn neus nu met die hap eruit." zegt ze tijdens het lacchen.
Nu moet ik ook mee lachen en op dat moment komt Harry binnen, hij kijkt in onze richting en lijkt opgelucht.
Reageer (1)
Wat jammer dat er zo weinig mensen dit verhaal lezen, kudo's geven en een reactie achter laten. Ik ben nu hard bezig alle hoofdstukken te lezen want ik vind je echt fantastisch schrijven! gewoon door gaan! En later gaan veel mensen je vast kudo's geven! xxxx
1 decennium geleden