Foto bij 09. Niall James Horan

De jongens kijken me raar aan als ik weg loop maar dat maakt me even niet uit. Ik pak mijn mobiel en besluit Alice te sms'en, Hey, maybe we can lunch tomorrow? xxx N. hmm is dat wel goed? vast wel, ik verstuur het sms'je en wacht even, That sounds nice, let’s do it :) xx Alice YESS ik doe even een blijheidsdansje en sms haar dan weer Let’s meet tomorrow at the beach at 12, then I will take you to a secret place (: xxx N. Ik weet al precies waar ik haar naar toe breng, maar het moet natuurlijk wel een verassing blijven. Okay, see you tomorrow :) xx Alice 'YEAAAAH BABY !!!' schreeuw ik uit en ik doe weer een blijheidsdansje, een paar mensen kijken me raar aan en dan komt Zayn aangerend, 'Nialler, what's up? I heard you yell' 'Nothing Zayn it's just that I have a date !' Zijn kijkt me even raar aan maar doet dan ook een blijheidsdansje 'Finally! you haven't date anyone since, well you know' Ik knikte, sinds het vorig jaar uitging met mijn ex Hillary, heb ik niemand meer gedate, ik heb zelfs amper naar iemand gekeken, maar dit meisje was echt leuk! 'Yeah I know' zeg ik tegen Zayn, 'So, who's the lucky lady?' vraagt hij, 'Well you know that girl I told you guys about?' Hij knikt 'Well, I texted her if she wanted to go out with me, and she said yes!' Zayn lachte 'Woehoee we have to celebrate this, no wait we have to look what kind of clothes you are going to wear!' ik lachte, typisch Zayn, denkt gelijk weer aan hoe ik eruit moet zien, maar wel aardig dat hij wil dat ik een goede indruk maar. 'Don't worry man, I find clothes soon enough' 'Yeah, let's go to the others!' zegt hij, ik knik en we lopen samen naar de anderen. 'Heyy nialler, was that you who screamed?' vraagt Louis, ik knik en vertel ze hetzelfde als wat ik Zayn heb verteld. Ze zijn allemaal blij voor me. 'But you know, I still want that iscream' zegt Harry, ik kijk hem aan, 'Well lets buy some iscream then!' roep ik en we lopen met zijn allen naar de ijskraam.


Maaarrrrr serieus, reactie? abo? kudo? iets? IK BEN WANHOPIG OKEE? haha grapje hoor, maar het zou wel aardig zijn (:

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen