Foto bij 08. Alice Valentine Hoekstra

(:

Ik loop naar de ijskraam en realiseer me wat er net is gebeurt, Niall Horan botste tegen me op, bracht me naar de dokter, vroeg mijn nummer en wil nog een keer met me afspreken! Ik begin bijna te gillen. Als ik aan de beurt ben bij de ijskraam koop ik twee raketijsjes, snel loop ik naar de plek waar mijn handdoek ligt. Ik zie Jane liggen, haar rug is al een beetje verbrand. Voor de grap leg ik het ijsje op haar rug en ze begint meteen te gillen ‘AAAAAAAAAAH that’s really really cold! Heyy Alice, where have you been? You were gone for half an hour!’ Ik lachte en terwijl we onze ijsjes opaten vertelde ik haar wie ik heb ontmoet. Ze begint vrijwel meteen te gillen en ik bedek met mijn handen mijn oren. Zodra ze weer een beetje rustig is begint ze me meteen te ondervragen, hoe zag hij eruit? was hij aardig? probeerde hij me te versieren? Terwijl ik haar vragen lachend beantwoord begint mijn mobiel te trillen, het was een sms’je van Niall, Hey, maybe we can lunch tomorrow? xxx N. Ik ben verbaasd, Niall Horan die iedereen kan krijgen, vraagt mij of ik morgen met hem wil lunchen! Ik sms snel terug, That sounds nice, let’s do it :) xx Alice Nieuwsgierig kijkt Jane naar mijn mobiel en leest het sms’je van Niall, ze begint te lachen ‘OOH Alice is in loveee, omg I am so jealous of you!’ Ik schiet in de lach, weer begint mijn mobiel te trillen, Let’s meet tomorrow at the beach at 12, then I will take you to a secret place (: xxx N. Ik sms hem terug, Okay, see you tomorrow :) xx Alice Ik begin te gillen en Jane vraagt wat er is, ‘I have a date with NIALL HORAN!!!!!’ Ook Jane begint te gillen, ik bedenk me dat ik dit natuurlijk ook tegen Lisanne moet zeggen. Nadat Jane en ik nog even hebben liggen zonnen op het strand en Jane een paar tevergeefse pogingen heeft gedaan om een jongen te versieren, besluiten we om weer naar huis te gaan. Jane brengt me thuis en zegt: ‘Tomorrow night you have to tell me all about your date with Niall Horan!’ Ik beloof haar dat ik uitgebreid verslag zal doen en dan gaat ze ook naar huis.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen