2.83. Leigh Macy Jasmine Malik
Sorry Loves, gister had ik echt geen tijd, maar nu heb ik VAKANTIEE! Dus genoeg tijd denk ik wel=)
Hope you like!<3
Hope you like!<3
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
neeeeeeeeeeeeeeee! ;o
1 decennium geledenxxxxxxxxx
Je doet het er gewoon om! Ik dacht dat je nou wel wist dat ik niet tegen cliffhangers kan! Het is zo goed geschreven, really! Happy Holidays! Hou jij ook zo van vakantie? Nou moet het nog lekker weer worden na mijn shop-dag gisteren, ja, ik heb iets kunnen kopen! Dat is een feestje waard al zeg ik het zelf 'Arnold, feest je mee?' Oh en om je er even aan te herinneren, ik eis een foto van je haar (wanneer maakt niet uit maar ik moet het zien *ongeduldige bewegingen*) en een uitgebreide recensie (geleerd bij nederlands) van de film! Want dan moet ik hem ook zien *vervloekt een bepaalde download-site die je niet kan bereiken* En om nou alleen naar Eindhoven te gaan.. Nope dat wordt het niet, met alle enge mensjes Ik ga een anti-lea-site oprichten, who wants to join me? Al vind ik het wel laf dat ze het niet zelf doet, ja, het is weer detective-maand bij de VPRO! Hihi dus ik zit zo ongeveer elke avond voor de tv, (niet erachter want dan zie je niets) te kijken op hoeveel manieren je iemand kan vermoorden,*evil-laugh* Weetje hoe irritant het is als de internet verbinding beneden beter is maar de stroomaansluiting boven, ik verbrand in ieder geval veel calorieën door iedere keer van boven naar beneden te rennen omdat mijn laptop weer dood is... Ach ja, ik overleef het wel! So don't forget, de film!
1 decennium geledenFarewell,
xx
Neee :'(
1 decennium geledenSuper geschreven !!!
Snel weer verder !!!
Snel verder
1 decennium geledenoooohnooo snel verder ik hou de spanning niet meeer!
1 decennium geleden