Foto bij 4

Yeaaaaaah ik heb nu een vaste computer dus geen laptop. Nu kan ik gewoon zo veel mogelijk hoofdstukken blijven typen.
xoxo Juanita.

Sofia Diaz McKenzie

Ik liep samen met Denise naar haar auto. We stapte in en reden naar de spa toe. Ik liep achter Denise naar binnen toe. Een blonde vrouw kwam naar ons toe en stelde zich voor als Janice. Ze wees naar 2 beige stoelen. Ik ging er in zitten en zat gelijk comfortabel. Nu kwam er een bruin harige vrouw aan lopen. Ze stopte bij mij stoel en stelde zich voor als Brianna. 'Sofia.' zei ik beleefd terug. 'WIlt u misschien u schoenen uit doen. Dan vul ik ondertussen het voetenbadje.' zei Brianna. Ik keek opzij en Denise werd al helemaal verwend. Ze glimlachtte even naar mij en ik glimlachtte terug. Ik had me ballerina's uit gedaan, ik zette me voeten in het warme water. 'Is het naar u wens mevrouw?' vroeg Brianna. 'Ja hoor, noem me maar Sofia.' zei ik glimlachend. Brianna knikte. 'Bent u familie van Denise?' vroeg Brianne. 'Nee.' zei ik. 'Ze is een uitwisseling student.' zei Denise er achteraan. 'Oke, dat is ook een gelijk dat je bij hun in huis mocht.' zei Brianne lachend. 'Ja, dat vond ik nou dus ook.' zei ik.

Weer thuis

Ik zat op de bank tv te kijken toen Frankie naast me kwam zitten. 'Wist je al dat Joe je leuk vind.' zei Frankie. 'Frankie kop dicht.' riep Joe vanuit de keuken. Ik giechelde even. 'Ik meen het.' zei Frankie zachtjes. 'Okay.' fluisterde ik terug. Frankie glimlachde breed. Joe kwam de keuken uit en ging in de stoel recht voor me zitten. 'Waag het niet om het te zeggen.' zei Joe. 'Ik krijg een hele lieve schoonzus en ze heeft krullen.' schreeuwd Frankie en rent weg. Ik bloos zachtjes en kijk snel naar de tv. 'Frankie ik krijg jouw nog wel.' schreeuwd Joe hem nog na. 'Let maar niet op Frankie. Die verzind vaak dingen die niet waar zijn.' zei Joe met een kleine blos op zijn wangen. Ik knikte even en ging toen verder met het kijken van dirty dancing. 'Wat hoorde ik van Frankie.' vroeg Kevin terwijl die binnen kwam met Nick. 'Hij liegt. Doet die wel vaker.' zucht Joe.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen