Foto bij Let's go shopping !

"Snel, snel doe de deur open hurry !" zegt Sophie ongeduldig. "jaja kijk daar gaat ie al" zeg ik terug. "wauw" roepen we allebei. "Kijk een kroonluchter" "en dit dan kijk een kingsize bed" "een 2 badkamers met enorme douches" "en een balkon met uitzicht op de Eiffeltoren" roepen we allemaal door elkaar heen. "Aaaaahh" wat gaaf gillen we precies tegelijk. Me moeder komt binnengerend "meiden wat is er ?" vraagt ze in paniek. "Niks mam, we gillen omdat we blij zijn" "haha oke dan, maak jullie klaar over 30 minuten zie ik jullie beneden oke ?, dan gaan we even shoppen!" "oke mam, is goed"
Even snel mascara bijwerken, Soof gaat snel onder de douche, ik borstel mijn haren goed, trek een leuk wit rokje met een grijse wollen panty, Ook een simpel wit shirtje met een leuk gebreid vest.
We staan op de stoep voor het hotel, tegenover ons zit een lunchroom. Op het glas staat: the lunchroom wishes you a: Joyeux Noël !
"He mam, wat betekent Joyeux Noël ?" vraag ik. "Dat betekent vrolijk kerstfeest, dus wat er eigenlijk staat is: De lunchroom wenst u een vrolijk kerstfeest !" "ooh wat enig" antwoord de moeder van Sophie.
"oke en dan nu shoppen !, Juul en ik gaan rechts en jullie links..." "en over anderhalf uur staan we weer hier en gaan we wat eten in het resteurant" zegt mijn moeder om de zin af te krijgen. We stappen allemaal de winkelstraat in op zoek naar leuke jurkjes en veel meer ! "ooh kijk Juul die wil ik !, en die..." "Ja die moet je nemen, ik neem dit schattige shirtje met die puppy verkleed als kerstman, en deze oorbellen" We rekenen af en stappen een andere winkel in. "AAH kijk 50% korting op alles !" roept Sophie door de hele winkel. Ik geef haar een por in der zij en loop naar de mesdames ookwel Frans voor: dames. Ik pak een witte broek, met een vest in het beige, en een shirt met een ijsje erop, ook zie ik een lange ketting met een cupcakeje eraan. "oooooh dat is echt leuk die moet je nemen !" "Ja he, kom op ik wil nog even naar die winkel hier tegen over" en ik reken snel af. We stappen in een klein winkeltje met wel duizend luchtjes. Over waar je kijkt zie je luchtjes: Gucci, D&C, Lady Million, Miss Dior....werkelijk van alles ! "oke, hier moet ik het nieuwste Chanel luchtje kopen !" zegt Sophie enthousiast, en na zeker 30 minuten zijn we in 7 verschillende winkels geweest. We lopen naar het hotel met ieder 8 tassen, De monden van onze moeders vallen open. "www...aatt ?" stameld mijn moeder. "Chill mam, laten we lekker gaan eten!!"

Reageer (1)

  • SabineXxx

    Super leuk!!<33 En ik zag 't van mijn verhaal.. Ik was vast even ergens anders met m'n hoofdje! Maar ik heb t veranderd <33 xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen