Foto bij Chapter 1

Katherine^^^^^

Pov; Katherine 'Kath' Raven

Even aarzel ik. Mijn telefoon ligt op mijn nachtkastje. Onaangeraakt nadat ik hem er op had gelegd. Het is ook al zo lang geleden. Misschien was het inderdaad tijd om haar te bellen. Ik wip een stukje overeind en grijp het mobieltje van het kastje. Snel zoek ik het nummer van mijn ex- partner. De jonge vrouw die een jaar geleden nog met mij op jacht was. Het beeldscherm verlicht mijn gezicht als ik haar nummer zoek. Weer aarzel ik, dan druk ik op het groene telefoontje en hou hem bij mijn oor. Hij gaat over. Na 3 keer wil ik ophangen als ik iemand hoor. ‘Met Carly, is het belangrijk?’ even ben ik stil. Ze klinkt nog steeds hetzelfde als eerst. Een grijns glijdt over mijn gezicht. ‘Car, met mij, ik wilde vragen of je zin had om weer eens iets te doen’ het is even stil aan de andere kant van de lijn. ‘Ik zei belangrijk’ gelijk hoor ik de sarcastische ondertoon. Mijn glimlach wordt alleen maar breder. ‘Nou, als je wat beters te doen hebt, dan vraag ik wel of ik iets met Bobby kan gaan doen’ nu hoor ik aan de andere kant een kort lachje. ‘Waar ben je?’ ik sta op van het bed en kijk uit het raam. ‘Kentucky’ mompel ik. Mijn Ford mustang glimt in het maanlicht. Zo mooi, gelukkig had ik er de tijd voor gevonden hem op te lappen. Een zucht ontsnapt mijn mond. ‘Kat, ik praat tegen je, hou op met naar je auto te kijken’ ik draai me om en concentreer me weer op het telefoon gesprek. Ze kent me toch zo goed. Een luide knal doet me mijn mobiel van mijn oor af houden. ‘Zo, die is ook weer neer’ klinkt het. ‘Waarom zei je niet dat je bezig was?’ vraag ik. Een grinnik. ‘Ik vroeg toch of het belangrijk was. Maar waar wil je afspreken?’ even ben ik stil. Dan antwoorden we te gelijk. ‘Collinsville’ de plek waar we elkaar voor het eerst hadden ontmoet.

Reageer (1)

  • MysticXheart

    hey, ik heb net wat van je hoofdstukjes gelezen <3
    i like it.
    snel verder (best vaag dat ik dit bij het eerste hoofdstuk zeg, maar boeie ;p)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen