Foto bij ||Feeling 11

Multitude
Justin Bieber
Shanna Miller

Justin Bieber
De nacht nadat ik Shanna op had gehaald, kon ze niet in slaap komen. Het meisje waar ik van hield lag de hele nacht te huilen omdat haar familie niet van haar hield. Ik hield Shanna vast in mijn armen maar ik wist dat het niet genoeg was om haar te troosten. Ik kon haar niet alleen laten omdat ik bang was dat ze zichzelf weer pijn zou doen. De afgelopen dagen probeerde ik haar een beetje op te vrolijken, maar na twee minuten was ze alweer verdrietig en depressief. De gedachte dat ik er niets aan kon veranderen maakte het alleen maar erger. Uiteindelijk was ze in mijn armen in slaap gevallen, maar het probleem was dat ik niet meer kon slapen. Shanna begon te bewegen in haar slaap en ze begon te praten: "Stop, ik kan het niet meer!" Ik schudde haar door elkaar, in de hoop dat ze wakker werd. "Shanna word wakker! Wat is er?" Toen ze eindelijk wakker werd, keek ze me met tranen in haar ogen aan. "Shanna, wat is er aan de hand?" Je hoorde paniek in mijn stem bij elk woord dat ik uitsprak. "Snap je het dan niet Justin?! Mijn hele leven is verkeerd! Ik wil er een fuckin' einde aan maken Jay, zeg nu niet dat je van me houd want dat doe je niet. Er zal nooit iemand zijn die ooit van me zal houden!" Ze stormde uit het bed waar we samen in sliepen en rende de badkamer in. Ze moet geen verkeerde dingen in die badkamer gaan doen, dit weet Shanna niet, maar ik heb haar nodig in mijn leven. Ik begon op de deur te bonzen en vroeg haar of ze me binnen wilde laten. "Niet naar binnen komen!" schreeuwde ze en ik hoorde haar snikken. Ik begon harder op de deur te bonzen totdat mijn moeder de kamer in kwam lopen. "Wat is er aan de hand?" Ze had een verwarrende uitdrukking op haar gezicht. Ik zuchtte en legde haar het hele verhaal uit. Ze werd ongerust, duwde me opzij en maakte de deur open met een reservesleutel. "Niet binnen komen!" Hoorde ik Shanna weer schreeuwen. Ik rende naar het hoekje van de badkamer waar ik haar op de grond zag zitten. Haar hoofd in haar handen begraven en naast d'r lag een van mijn scheermesjes op de grond. Mama wachtte buiten en gaf Shanna en mij de ruimte. "Waarom?" was het enige wat ik uit kon brengen. Ze keek me aan met haar grote bruine ogen die nu opgezwollen waren. "Waarom zou je dit met jezelf doen? Ik houd van je Shanna, dat zal nooit veranderen. Stop hier alsjeblieft mee," ik pakte haar gezicht vast en ik keek haar aan. Mijn moeder klopte zachtjes op de deur, "Jus, mag ik even een momentje met Shan? Alleen?" Ik knikte en liep terug naar de slaapkamer.

Shanna Miller
"Luister Shanna, ik snap dat het moeilijk voor je is. Ik heb ook op jou leeftijd geprobeerd om er een einde aan te maken, maar ik ben er nog. Met een geweldig getalenteerde zoon en zijn geweldige vriendinnetje. Deze jaren zijn de ergste jaren van het leven, maar probeer er het beste van te maken. Je bent jong, ga uit en doe eens gek. Je krijgt deze tienerjaren nooit meer terug. Thank God dat we optijd binnen waren gekomen voordat je jezelf nog dieper had gesneden. Stop alsjeblieft met jezelf pijn te doen, je zal er later spijt van krijgen." Pattie omhelsde me en ze liet me haar littekens zien. Ze gaf me een hand om omhoog te komen, ik had mezelf niet zo diep gesneden, maar ik bloedde nog wel. Ik maakte m'n arm schoon voordat ik weer terug naar Justin liep en in zijn armen kroop. Ik had mezelf eerder gesneden, dieper. Maar er was ook niemand om me te stoppen. Pattie was een moeder geworden, een betere moeder dan die ik eerder had. Ik wist dat m'n leven zou veranderen na deze nacht maar het gaf een goed gevoel dat Justin en Pattie allebei om me gaven. Het was nog geen week, maar ik had mijn beslissing al genomen. "Ik wil voor altijd bij je blijven Jus," ik kroop tegen zijn borst aan en probeerde in slaap te vallen. Het ging moeilijk, er was nog te veel in mijn gedachten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen