Foto bij Hotel de Paris

We rijden op de parkeerplaats van Schiphol.
We rennen met z'n 4en zo snel mogelijk naar binnen. "Kom op meiden, rennen we hebben 10 minuten vertraging dus we moeten echt snel zijn" zegt mijn moeder gehaast. "Ja ja mam, we zijn bijna al bij de duane" zeg ik om haar te kalmeren. Eerst de duane dan de bagage ophalen, 2 uur wachten, vliegtickets ckecken enz. En dan eindelijk we zitten in het vliegtuig opweg naar Parijs ! "omg, omg, OMG wat gebeurd er ?" vraagt Sophie angstig. "rustig, soof we stijgen op!" zeg ik rustig. Ik sluit mijn ogen en val in slaap. "Julia, Julia, juul" ik doe mijn ogen open en kijk naar Sophie. "wat is er nou ?" vraag ik nog slaperig. "kijk Hannah Montana the movie" zegt ze enthousiast. mijn ogen staan meteen open, en ik kijk aandachtig. Wanneer Hannah haar laatsteb liedje heeft gezongen landen we in PARIS. We stappen uit. "Hier is een taxi iedereen stap snel in dan gaan we naar het hotel. Na 10 minuten komen we bij een enorm gebouw uit. Hotel De Paris staat er op het hotel boven de deur. We lopen naar binnen en komen in een enorme hal met een gigantische goude kroonluchter. "wauw" zeggen we alle 4 tegelijk. "Oke even inchecken meiden dan kunnen we naar onze kamers. "Bonjour, nous disposons de 2 chambres" zegt mijn moeder in het frans.
"Bonjour, mais bien sûr Voici votre laissez-passer, un autre beau jour !" zegt de vrouw terug. "Merci" antwoord mijn moeder.

Reageer (1)

  • SabineXxx

    Super leuk! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen