De volgende dag liep ik gezellig met mijn vriendinnen over het schoolplein tot dat opeens 3 bitches(Chanelle, Jodie, zoé ) van bij ons op school recht voor mij gaan staan. "Is het waar dat je naaktfotos van u zelf naar Jordy hebt gestuurt??,"vraagt één van ze. Onmiddelijk staat mijn hart eventjes stil. Huh? Hoe kunnen zij dat nou weten? "Nee," antwoord ik kort. "Echt wel. Hij heeft ze zelf aan ons laten zien,"antwoord ze lachend terug. Tranen verschijnen in mijn ooghoeken en zo snel als ik kan vlucht ik naar de toiletten waar ik mezelf opsluit. Tranen beginnen rijkelijk over mijn wangen te vloeien en ik durf er voor te wedden dat heel mijn mascara nu is uitgelopen en ik eruit zie als een pandabeer, maar het kan me allemaal niet schelen. Vluchtig neem ik mijn gsm uit mijn broekzak en stuur "Waarom heb je die fotos aan Chanelle, Jodie,... laten zien?" naar Jordy. Hoe kan hij mij dit aandoen? Hij had beloofd niets met die foto's te doen. Eenmaal ik terug een beetje gekalmeerd ben draai ik het slot open en loop naar buiten en zie daar mijn vriendinnen bezorgt kijken. "Heb jij echt foto's naar die Jordy gestuurt?,"vraagt Charlotte. "Ja,"antwoord ik kort. "En ik weet dat het stom was, maar pff, ik weet niet wat ik nu moet doen,"zeg ik daarna terwijl 'k mijn tranen niet kan tegenhouden. Het liefst van al ga ik nu gewoon naar huis en sluit me op in mijn kamer voor eeuwig.

Reageer (2)

  • Unity

    Je hebt er een abootje bij. <3

    1 decennium geleden
  • Refined

    Omg! Ik heb een abo:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen