Foto bij 07. Niall James Horan

Niall p.o.v. Time :)

Samen lopen we weer terug naar het strand, ik vind dit meisje echt leuk! Ze is lief en knap en aardig, wow dit heb ik nog nooit over een meisje gedacht. Verlegen vraag ik haar 'I like you, can I have your number so we can meet again sometime?' ze kijkt heel even geschrokken maar dan glimlacht ze en zegt ze 'yes of course, can I have yours to?' Ik geef haar mijn mobiel en zij geeft me mijne, ik zet mijn naam en nummer erin en geef haar haar mobiel weer terug. Als ze mijn mobiel terug geeft zie ik dat ze zichzelf erin heeft gezet als 'green red plaster' ik moet lachen en ze kijkt op, snel verander ik haar naam in 'My beach girl' ze probeert te kijken maar ik vergrendel mijn mobiel snel zodat ze het niet kan zien, ze kijkt even teleurgesteld. Dan realiseer ik me ineens wat, ik kijk weer op naar haar 'I forgot to ask, what’s your name?' ze bloost even en zegt dan 'My name is Alice' Alice wauw, dat past perfect bij haar! 'I like your name' zeg ik en ze bloost weer. Ondertussen zijn we helaas al op het strand en ze zegt dat ze moet gaan, 'Well, I guess I see you later' zeg ik, 'yeah byebye' antwoordt ze, ik glimlach naar haar en geef haar een knuffel, dan loopt ze weg. Ik kijk haar nog even na en ga dan terug naar de jongens. 'There you are Niall!' roept Liam naar me. Ik kijk op 'NIALL JAMES HORAN! WHERE IS MY ISCREAM?' roept Louis half boos, ik word rood, sh*t helemaal vergeten! 'ehmmm iscream?' zeg ik, Louis kijkt me geschokt aan 'You ate it all? HOW COULD YOU NIALL, AND I THOUGHT WHAT WE HAD WAS SPECIAL!' schreeuw Louis weer, ik lach. 'Well, I was going to get some, but then I walked in to a girl, and I had to take here to a doctor because her foot was bleeding' Leg ik uit, 'Wowowowow wait, a girl? was she hot?' vraagt Harry, typisch hoor Harry 'She's pretty and nice and kind' antwoord ik, 'Looks like he want her for his own' zegt Zayn tegen Harry, ik voel hoe mijn wangen rood gloeien. 'Aaahw he's blushing, He's in loveeeee' zegt Louis. 'Shut up!' roep ik en ik loop weg.


Okee, ik heb vandaag erg veel inspiratie (: maar serieus als jullie niet reageren ga ik huilen hoor! hihi grapjee maar ik zou het wel leuk vinden :) xx

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen