Foto bij 06. Alice Valentine Hoekstra

Ik kijk vol ongeloof naar Niall, hij kijkt me verbaasd aan en vraagt: ‘Why are you looking at me like that? when you look like that your face is kind a weird.’ en hij grinnikt, ik moet ook lachen en zeg beschaamd tegen hem: ‘I just noticed that I know who you are’ hij keek me verwachtingsvol aan en vervolgens zei hij: ‘yeah buddy Niall Horan, that’s me’ Ik lach. We lopen langzaam weer richting het strand, hij zegt verlegen tegen me: ‘I like you, can I have your number so we can meet again sometime?’ In mijn hoofd begin ik helemaal te gillen NIALL HORAN will mijn nummer, ‘yes of course, can I have yours to?’ Hij geeft me zijn mobiel en ik geef hem mijne, ik zet mijn nummer in zijn mobiel en besluit mezelf maar “green red plaster” te noemen, hij moet lachen als hij het ziet en verandert de naam in iets anders, wat kan ik helaas niet zien. Opeens kijkt hij op, ‘I forgot to ask, what’s your name?’ Ik bloos en zeg: ‘My name is Alice’ ‘I like your name’ zegt hij. Ik moet weer blozen. We zijn inmiddels weer op het strand en ik bedenk me dat ik snel een ijsje moet halen en naar Jane moet gaan, ‘Well, I guess I see you later’ zegt hij ‘yeah byebye’ antwoord ik en ik lach naar hem, hij glimlacht terug en na een knuffel loopt hij weg.


Heyy, guys, love you all maar jullie mogen wel even reageren ofzo hoor hihi :$

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen