Battle 2.14
Een traan vormt zich in mijn oog en last zich op mijn wang vallen. 'Hier ga je spijt van krijgen, McStars!' sist Caroline fel naar me. Dan draait ze zich om en loopt ze weg. 'Demi...' hoor ik iemand achter me zeggen. Jake. 'Gaat het wel?' vraagt hij bezorgd. Ik haal diep adem en veeg de gevallen traan weg. 'Ja, het gaat prima. Ze moest gewoon haar kop houden.' Ik draai me naar hem om. Hij zucht en slaat zijn armen om me heen. 'Ze heeft wel gelijk. Dat weet je.' Ik knik. Het is waar dat hij me nog steeds beschermt, terwijl ik hem er niets voor terug kan geven. Maar hij is meer volwassen dan ik. Hij drukt een kus op mijn haar. 'Luister gewoon niet naar haar.' zegt hij. 'Was ik niet van plan.' zeg ik terwijl ik naar hem kijk. 'Ze dacht serieus dat ik jaloers op haar was. Maar ik wil helemaal niet oud zijn.' Jake lacht. Het geeft me hoop.
Ik kijk weer naar het tvschermpje. The Bandits lopen net het podium af. balen, ik heb het gemist.
'Demi, Jake!' hoor ik Michael een seconde later roepen. Met een brede glimlach loopt hij naar ons toe. Zijn ogen glinsteren als kleine diamantjes. 'Het ging dus goed?' vraag ik lachend. Hij knikt heel blij. 'Jup, maar ik weet zeker dat jullie veel beter zijn. En dan One Direction ook nog.' Hij zucht even. 'Dan maar de derde plek. Hoewel ik liever weer de tweede wil. Maar dan betekent het dat jullie weer een gedeelde plek moeten. En dat wil ik jullie niet aandoen.' Hij glimlacht en kijkt dan langs me heen. Ik draai me om om te kijken waar hij naar kijkt. Ik zucht hopeloos en kijk weer naar Michael. 'Ze is niet goed voor je Michael. Heeft ze uberhaupt al een keer iets tegen je gezegd?' vraag ik. Hij stopt met staren. 'Nou, niet sinds we hier op school zitten. Maar ik denk dat dat komt omdat ik andere lessen heb.' 'Maar ik heb ook geen lessen met Demi. En je weet hoeveel contact wij hebben.' zegt Jake. 'Oke, ik weet het.' zegt Michael hopeloos. 'Ze ziet me niet staan. Ik besta niet meer voor haar. En ik ben verliefd op de oude Charissa die verdwenen is. Dus nu moet ik iemand anders vinden. Punt uit!' Ik knik aanmoedigend. 'Goedzo,' en dan hoor ik hoe Caroline ons omroept. 'Succes.' zegt Michael snel voordat we wegrennen.
Reageer (4)
succes!!!!!!!!!!!,D thahah
1 decennium geleden*Boos kijk naar haar*
1 decennium geledenOkeee ik wacht al.
Is dat trouwens James? Op die foto? van Big Time Rush?
Ik vindt hem echt stoer in Big Time Rush
Doe zo'n bitch liedje dat is cool
Maybe Jake is the perfect friend, hij is gelijk aan Billy van die serie...
1 decennium geledenHij is echt een schatje! Mag ik Jake uit jou verhaal trekken en meenemen en als mijn nieuwe beste vriend nemen... I love JAKIE!!!
Snel veder!!