Foto bij *2*

zow hee.. heb verdomd veel inspiratie, haha! I love being mean, (duivel)(A) Ohh, plaatjeL Links-Miley Recht-Zafira

blauw = Aleaya
rood = Draco
groen = Nora
paars = Zafira
grijs = Miley
oranje = Korzel
geel = Kwast
roze = Patty

Aleaya point of view
Lekker gedaan hoor zusje. You're brilliant! lacht Draco. Je grinnikt. Hij weet hoe geweldig je het vind om Potter en zijn vriendjes te pesten. Hij trekt een boek tevoorschijn en geeft een perfecte imitatie van Griffel. Je hoort een hoog, varkensachtig gelach achter je. Je weet al lang wie het is. Patty! Benno! Korzel! Kwast! Waar zijn Zafira, Nora en Miley? Joehoe!! Aleaya! Leuke vakantie gehad? Je lacht. Nora, weer wannabe aardig aan het doen? Ze glimlacht en steekt haar tong uit. Ik ben ALTIJD aardig tegen jou. Potter daaraantegen.. Nog tegengekomen? Je wilt haar net alles vertellen, als je van achteren besprongen wordt en door iemand opgetild word. Whoahh! Wat moet dat Zafira? Miley, zet me neer! Ze zetten je brullend van het lachen neer en je verkoopt ze een klap. Ook hallo Aleaya! lacht Miley. Zafira, je allergestoordste vriendin, vliegt je nu om de hals. Goeiemoggel daarling!! lacht ze. Dan ziet ze Draco, waar ze een crush op heeft, wat hij niet weet. Draaaaakje!! gilt ze hysterish. Ze rent naar hem toe en geeft hem een zoen, plat op zijn mond. Hoi! lacht ze haar onweerstaanbare lach. Ze draait zich om waardoor haar mooie bruine haar alle kanten op waait, en begint tegen je aan te bléren over haar saaie vakantie. Als ik over haar schouder kijk, zie ik Draco met open mond naar haar kijken. Ik grinnik en maak Zaf met een kort knikje duidelijk dat hij geinteresseerd is.

Draco point of view
Je schrok je kapot toen Zafira je zoende. Je kent haar al sinds jaar 1 op Zweinstein, toen Aleaya en zij dikke vriendinnen werden. Later kwam ook Miley daarbij. Je wist dat ze gestoord was, maar zo? Hee Malfidus... De trein vertrekt zo en ik wil Pottertje's snoepjes afpakken.. bromt Korzel. Moet jij ook, Kwast? vraag je geergerd. Uh-huh knikt hij. Je ziet zijn vatsige onderkin op een neer gaan. Eigenlijk walg je van hen, maar ze zijn handige bodyguards. Je ziet Aleay, Miles en Zaf samen eerstejaars opzij duwen om als eerste in de trein te kunnen. Je schiet in de lach om de gezichten van die sukkels. Een van hen helpt een andere overeind. Dat word vast weer een griffoendor. Bleecchhh..

Reageer (1)

  • Literature

    snell verderr! :Y)
    heb medelijden met mijn ziekheid
    en DA,
    draco addiction 8D
    hehe,
    me lovey het verhaal dus snell verderr!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen